Gå til innhold
Fiskersiden

Rimelig fryseboks ønskes


Fiskemannen
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

det har dukket opp en fryseboks som gis bort mot henting i Kopervik.

Fryseboksen virker, men plastplaten under lokket har løsnet i bakkant, det er bare å få denne på plass igjen, med lim e.l så er boksen funksjonell.

1302200612136h4tINvkSafEAw9xiM.JPG?85

her viser det hvor platen har løsnet.

130220061245iuRW5m8lZUx9F6vVJD.JPG?29

send PM hvis noen er interresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
det har dukket opp en fryseboks som gis bort mot henting i Kopervik.

Fryseboksen virker, men plastplaten under lokket har løsnet i bakkant, det er bare å få denne på plass igjen, med lim e.l så er boksen funksjonell.

1302200612136h4tINvkSafEAw9xiM.JPG?85

her viser det hvor platen har løsnet.

130220061245iuRW5m8lZUx9F6vVJD.JPG?29

send PM hvis noen er interresert.

Fryseboksen er fortsatt tilgjengelig, noen som vil ha den før den kastes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Legger ut en liten advarsel jeg da,om gamle frysebokser...

For et par år siden fikk jeg en eldre,men grei fryseboks av en kamerat. Fikk den inn i kjelleren og satte i kontakten,fryseboksen startet og gikk som den skulle. Men så etter ca 10 min kom det et skikkelig smell og stikkflammene stod ut av motoren,og det tok jaggu meg fyr i hele siden på fryseboksen :) Da kostet jeg på meg en ny til 1995,- på Expert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trygdede og annet rask ja.. jeg er selv på trygd pga kreft, og det varmer virkelig å oppleve tåpelige fordommer fra en innavla bonde som ikke forstår at det kan være farlig å si sånt.. hadde jeg visst hvem du var ville jeg kommet på besøk, så kunne vi "slått av en prat" forbanna nisse!!

Som jeg skrev i posten fra 2dre desember 2005 så var dette ment som en spøk. Stilig at du gadd å rote fram et eldgammelt innlegg for så å registrere deg på forumet for å kommentere det drøye tre og et halvt år etter det ble skrevet. Hvis det var noe du ville prate om så står navnet mitt nå i profilen min. Det gjorde det forøvrig når det innlegget ble skrevet også, men forumet har blitt oppdatert noen ganger i årene som har gått så det har nok forsvunnet i den sammenhengen. Kommer forøvrig opprinnelig fra Oslo der hverken innavl eller bønder har særlig sterke tradisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.