Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørrett, 6,7 kg ved Mandal


Prikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke begynn nå du å da..... send meg en pm så skal du få vite hvor. alt. vår herre var jo ny da:)? Vet hvor jeg da og er vel selvskreven deltager til helga, eller? I det minste så opplyser du hva den tok på, så skal vel ikke klage....

Neida, flott å få bekreftet at det fremdeles er liv i havet og av dette kalibret! Og du fikk hvor mange sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, stedet den er tatt på skriker jo sø og er regnet som den beste plassen for dette på sørlandet. Hver høst taes det flere 3-5 kg fisk her, bl.a. på dorg med wobblere og blanke sluker men beklageligvis er det også mye tyvfiske med garn i området.

Jeg har heller aldri hørt om regnbue i sjøen her i nærheten, men så påberoper jeg meg heller ikke å vite alt her i verden da:)

Men mener Prikken at det var en smellfeit sø, så holder det i seg selv for meg om det nå ikke skulle ha vært et bilde som også bekreftet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en drømme SØ , greit å vite at det kommer seg år for år...

det er vel tattstørre enn den der i skjærgården der nede..?

(I Harkmarks fjorden?)

(men jeg har da sett regnbue som er tatt i Mandalselva, så så stor sensajon er det vel ikke med regnbue der nede? ...[ :) ])

Men denne ser ikke ut som noen regnbue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.