Gå til innhold
Fiskersiden

Fangstrapporter Vestlandstreff 2006


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Greit å ha en egen tråd for fangstrapportene. Regner med at med så mange dyktige fiskere på en plass vil det måtte dukke opp noe pent i løpet av helga, kanskje rødspette, steinbit, lysing eller skate? Den store sø skal vel heller ikke føle seg for trygg..... at det dras hundretalls sandflyndrer i løpet av helga går jeg ut fra, og fin skrubbe, torsk, lyr og knurr er sannsynlig.

aktiv.gif

fritidssenteret.jpg

leirudisfiske.jpg

vega.jpg

aof468x60forvestlandstreff.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden jeg blir sittende i Bergen i helgen og skrive på denne lille perlen av en oppgave: "Gjør greie for framveksten av post-fordismen. Drøft innholdet i denne fra et arbeidstakerperspektiv", kommer jeg til å krysse fingrene for at dere kun får sypiker hele helgen...

Egentlig har jeg mye mer lyst til å skrive om postfordismen enn å fiske. Så det så! :D

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten blir det veldig bra mtp flo/fjære, det blir flo fra kl 14-16ca i helgen... bra prioritert Oz, virkelig bra B)

Sypiker sier jeg! Dere vil bli oversvømmet av sypiker!!! Damn you, damn you all! :D:D

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O-laks :lol:

Jepp. Jeg fikk en (1,2kg) ganske tidlig på ettermiddagen. Sørgelig med o-laks i fjordene, men for oss som fisker er det bonus middag, og nyttig å fiske opp. La oss håpe at myndigheter snart gjør noe drastisk.

Ellers blir det fiske i morgen, og jeg gleder meg.

Skal få lure KIS til å komme med bilder.

Endret av sveinE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et noe dårlig mobilbilde assosiert av den værste rekken av gledesutbrudd jeg noensinne har mottatt på mobilen forteller at Hunter hatt satt ny pers på fettfinnefisk med rimelig grei margin. Nå skulle visst cognacen frem forstod jeg!

post-2-1143844650_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.