Gå til innhold
Fiskersiden

Internt-Karmøy Rovfiskerlag


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Har nå sendt ut referat fra årsmøtet, men mistenker at et par av adressene ikke lenger er i bruk. Kan de som IKKE har fått referat på ønsket mail-adr sende en mail til rovfisk (at) yahoo.no slik at jeg kan få registrert adressen?

Husk at vi har diskutert en tur til Røvær St.Hans helgen...

Hilsen sekretær KIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 390
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kunne det kanskje vært formålstjenlig å ta slikt på PM, dersom man ønsker å unngår ymse kommentarer? :o:(

ØI, ikke ødelegg. Dette tror jeg faktisk har potensiale til å bli en kjempetråd!

Gleder meg til fortsettelsen haugalendinger.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede tatt en Tuborg, hadde ikke Dahls i kjøleskapet på kontoret.

Spilte 6-6 mot noen andreklassinger i foppal for et par timer siden, utrolig passende mtp datoen, så vi ga oss der.

Leser til eksamen i MT8306 Faste stoffers kjemi, videregående kurs. Er på side 330 nå, energinivåer for tilstander i pyritt-disulfider, MnS2, FeS2, CoSe, NiS2 og CuS2.

Trigonal prismatisk koordinasjon av divalente kationer i overgangsmetallsulfider opphever degenerasjon av d-orbitaler til 3 nivåer.

Fortsettelse følger...hvis ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten mulig for oss utenforstående å få et eksemplar av det som garantert er et nydelig stykke referat?

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantomet

..og jeg sitter her og leser kanskje tidenes korteste referat !

(utrolig hvor lite man rekke å ta opp på 4-5 timer, eller har sekretæren tatt seg kunstneriske friheter?)

Hvis referatet er kortere enn boka:"Svenske krigshelter mellom 1940-1945" så burde det være fort .gjort :blink:

Bestiller uansett en kopi hvis det blir lagt ut for salg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med laptopen i fanget (der den hører hjemme) og skriver mail til KIS siden min oppgitte mailadresse ikke virker lengre, mens jeg ikke hører på musikk men derimot drikker siste rest av ringnes nummer to og og seriøst vurderer å snikrøyke en Prince (fruen er i klubb).

(og er glad for at en tråd som dette dukket opp og gjorde kvelden morsom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke bedre ting å ta dere til enn å lese denne tråden? Det pågår jo en alldelels glimrende diskusjon om lov og rett i forumet blant annet :lol:

Tør jeg rett og slett ikke blande meg inn i, for da kommer det bare en annen forumbruker og sier at jeg er slem og at jeg mobber :blink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg rett og slett ikke blande meg inn i, for da kommer det bare en annen forumbruker og sier at jeg er slem og at jeg mobber :blink::D

Du er i alle fall slem nok til å "ødlegge" tråden til KIS!

:lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.