Gå til innhold
Fiskersiden

Internt-Karmøy Rovfiskerlag


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da stikker jeg fra jobben....hyler ned litt mat og starter dagens terrosrisering av FS siden :):)

Som i Fiskersidensiden eller Fiskersiden siden? Bare lurte da utfallet er rimelig forskjellig...

Bare drøye 50 minutter igjen Erik... (eller kanskje jeg skulle ringe fruen din og prate litt tomprat for å drøye tiden?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som i Fiskersidensiden eller Fiskersiden siden? Bare lurte da utfallet er rimelig forskjellig...

Bare drøye 50 minutter igjen Erik... (eller kanskje jeg skulle ringe fruen din og prate litt tomprat for å drøye tiden?)

FS siden er fiskersidensiden ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det Walmann? Fikk du bruk for salven??

Jeg tar en liten blund etter middag nuh da jeg var ute og guidet fra 0300 i morges og følgelig begynner se trippelt her... (det kommer ICKE rapport, men jeg kan opplyse om at den guidede var fornøyd med 2 nye arter som lovet på forhånd)

Det er btw - "sesongåpningssalg" på Jesting i dag med mange gode tilbud for de som ikke har fått det med seg..

...og en viktig opplysning til Walmann: Det er viktig å huske å smøre nesa FØRST! Resten av smøringen gjøres etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantomet

Jeg måtte operere for tarmslyng i dag. Mistenker deg for å ha prøvd deg på giftmord!

:D:D

Han prøvde å forgifte meg sist jeg var der også.

Tror det var Carlsberg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh!! har da ikke noe ønske om å ta livet av deg da, Svein :D Olivenene(Kalamata med stein) er av prima kvalitet, de! B) Sikkert bare du som er uvant med delikatesser fra sydligere strøk ;)

Du skal i alle fall ha takk likevel. Legen skrev ut resept på Brennevin, vin og øl. Og det måtte inntaes i store mengder.

Passet jo fint siden jeg skal på årets guttetur i helgen.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer info: Jeg fant en uparet sokk(svart) i den hvite klesvasken idag.

Sende folk til månen kan vi, men finne sokker i vaskemaskinen, nei det sliter vi med.

DER er sokken min ja! Jeg har lenge drevet med litt forsking og eksperimenter på Whirlpool'en min. Det har seg nemlig slik at den også fungerer som en Teleport/Warp zone. Under siste eksperiment (som bestod av noen t-skjorter, et par hvite sokker samt noe av madammens tøy) forsvant den ene sokken. Jeg ber instendig om at du sender den tilbake samme vei som den kom.

Det er med undring at sokken har blitt svart på vei over fjellet. Vaskemaskinens veier er urensakelige. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut :D Sikker på at du ikke bare er ute etter et alibi fordi fruen ser med mishag på drikkingen din? B) Dårlig gjort å skylde på prima oliven(Kalamata med stein), levert pr. PM da.... :D;)

Å ta et jafs av pc skjermen er vel ikke å anbefale....kanke smake exelent det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantomet

f**** kona kom ikke igjen i går, nå har strømmen gått så nå er det mørkt på do.

Men nå er det blitt stift så nå gidder jeg ikke å sitter her lengre

Nå fikk jeg ett bilde inne i hodet som jeg håper å bli kvitt veeeeldig fort! :rolleyes::):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.