Gå til innhold
Fiskersiden

Internt-Karmøy Rovfiskerlag


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Da var denne tråden også lest.... mye fornuftig.

Er for c&r

Ikke for oliven (hverken med eller uten stein)

har svart i tråden til Gjørs.

Noe mer?

Og hvor mye tupperwarestæsj har du bestilt hos Hoffas fru?

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 390
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil nytte høvet til å tilbakevise på det mest bestemte at Hunters fordøyelsesbesvær har noe med de sorte olivenene(Kalamata med stein) jeg sendte ham på PM i går kveld! :blush: Selv har jeg fortært store mengder av nevnte oliven uten noe som helst tilløp til mageonde! Tipper Hunter lider av geriatrisk mageonde, jeg. Han er nemlig midt i aldersgruppen der slikt, sammen med mildere grader av inkontinens og demens kan gjøre seg gjeldende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har han telefon heller: 1881

Eller, jo kanskje han har hemmelig nummer.

Klart han har hemmelig nummer. Mislikt av alle naboene jo! Også stjeler han i tillegg!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nytte høvet til å tilbakevise på det mest bestemte at Hunters fordøyelsesbesvær har noe med de sorte olivenene(Kalamata med stein) jeg sendte ham på PM i går kveld! :D Selv har jeg fortært store mengder av nevnte oliven uten noe som helst tilløp til mageonde! Tipper Hunter lider av geriatrisk mageonde, jeg. Han er nemlig midt i aldersgruppen der slikt, sammen med mildere grader av inkontinens og demens kan gjøre seg gjeldende :D

Etter å ha lest denne tok jeg en kjapp tlf til torpedoen ThorEH og hyret inn ham og killerbikkjen hans. Så du er herved advart. Man kødder ikke med Hunter uten at det svir!

:D:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på ThorEH (han er da ikke Thorpedo??) og hans uten tvil trivelige Bullterrier Nemi? :D

Uansett skal det mer til for å skremme en innehaver av Norsk Skogkatt ;)

Åsså jeg som bare skulle være grei og sende oliven på PM til Hunter, da :blush:

Utakk er åpenbart verdens lønn for slike samaritanske handlinger :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bønnene til thor da?

Som en sommerbris på vidda vil jeg påstå :D

Mener bestemt at Thor hevdet i en annen tråd at det var en tidligere versjon av bullterrier ved navn Bullet, som var sterkt plaget med flatulens? :blush:

Ja den ga innimellom ny mening til begrepet "det luktet død og grønne erter" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.