Gå til innhold
Fiskersiden

Internt-Karmøy Rovfiskerlag


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Øøøøyhh!! dere har jo postet alt for lite gutter! jeg har uten tvil verdens rekorden på tryte! 102,1kg :P

De siste 100gr skyldes en aldeles fortreffelig ørret middag :P fikk 3 stk 350-400gr og knallrøde i kjøttet :)

Livet er herlig! Ps:var litt tung i hodet i morges,rart det der :)

Nytt favoritt sitat ble snappet opp i dag: Jeg er ikke sykemeldt,bare fiskemeldt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplysning til internt bruk: Jeg stikker ned i kjellern og leter etter noen støvler...

Størrelse?

Jeg har Mendel str 44 (skryt skryt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer info: Jeg fant en uparet sokk(svart) i den hvite klesvasken idag.

Sende folk til månen kan vi, men finne sokker i vaskemaskinen, nei det sliter vi med.

Har du også Zanussi, pokker til maskin det der :)

Opplysning til internt bruk: Jeg stikker ned i kjellern og leter etter noen støvler...

da er de garantert ikke i kjelleren. (snakker av erfaring)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den i lomme nå, vi måtte ringe frøken dektektiv, og hun tok saken, det viste seg at den satt i rumpe til nabo hunden. :blink::blink:

Må bare ta en intern en her nå :

Pia gidder du å kjøpe toalettpappir (mykt), vi er tomme og jeg sitter på do, synd du jobber til 1700 i dag :D .

Pst ta også med noe sårsalve etter som jeg må sitte her i ca to og en halv time :blink::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantomet

Har den i lomme nå, vi måtte ringe frøken dektektiv, og hun tok saken, det viste seg at den satt i rumpe til nabo hunden. :blink::blink:

Må bare ta en intern en her nå :

Pia gidder du å kjøpe toalettpappir (mykt), vi er tomme og jeg sitter på do, synd du jobber til 1700 i dag :D .

Pst ta også med noe sårsalve etter som jeg må sitte her i ca to og en halv time :blink::blink:

Føler med deg,Erik.Dritt når sånt skjer!

:lol::lol::lol:

Endret av Fantomet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantomet

Nix :blink:

Derimot har jeg bevilget meg 2 stk marsipanbrød av merke Anton Bergh, gode greier. :D

Samt at jeg akkurat har gitt meg selv en Plano 777 i bursdagpresang :blink: Halv pris på de hos Jesting nu :blink:

Har noen julekaker her hvis du skulle finne på å ta en tur.

PS.Ikke glem telefonen og sirkelkrokene hvis du kommer :blink:

Endret av Fantomet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt
Nix :blink:

Derimot har jeg bevilget meg 2 stk marsipanbrød av merke Anton Bergh, gode greier. :D

Samt at jeg akkurat har gitt meg selv en Plano 777 i bursdagpresang :blink: Halv pris på de hos Jesting nu :blink:

*kremt*

Det skrives Anthon Berg.

Bare se her

Tar selvfølgelig forbehold om at det har dukket opp en ny sjokoladeprodusent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Stand Corrected, Rex :D

Skal ikke gjenta seg, men til mitt forsvar må jeg får si at jeg var i tvil om stavemåten. Å stupe ned i søpplekurven på spiserommet (all den tid marcipanbrødene allerede er fortært) for å verifisere stavemåten var ingen opsjon, noe jeg ber om forståelse for :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den i lomme nå, vi måtte ringe frøken dektektiv, og hun tok saken, det viste seg at den satt i rumpe til nabo hunden. :blink::blink:

Må bare ta en intern en her nå :

Pia gidder du å kjøpe toalettpappir (mykt), vi er tomme og jeg sitter på do, synd du jobber til 1700 i dag :D .

Pst ta også med noe sårsalve etter som jeg må sitte her i ca to og en halv time :blink::blink:

Noen som har en avis :lol: , laptoppen er tom for batteri, fy i h....... :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.