Gå til innhold
Fiskersiden

"alt om fiske"


Recommended Posts

Er nok det eneste all-round fiskebladet i Norge, ja! Anbefales!

Send meg en pm så kan jeg selvsagt ordne ei verving! :D

Hvert eneste nummer får en fyldig anmeldelse i dette forumet. Her finner du diskusjonen om siste nummer.

Av andre norske har du vel ikke andre alternativer enn Villmarksliv og Jakt & Fiske.

Det finnes en hel jungel av utenlandske magasiner. Hvis du sier litt om hvilket fiske du bedriver blir det lettere å anbefale en publikasjon som passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt
Er dette (Fiske og Ferie) en enkelt utgivelse eller et nytt blad som skal komme ut flere ganger i året?

Er nok bare årlig, er det ikke utgitt av de samme som gir ut "Laksefiske 2006", "Fluefiske 2006" og hva de nå heter disse bladene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja styr unna Fisk og ferie, fullt av feil, tull og gammeldags tips om f.eks. andersdupp. Kjøpte et på vei til Røst i juni, eneste grunnen til at det ikke var helt bortkasta penger var at en del av feilene var så grove at det hadde en viss underholdningsverdi at folk som skriver om sportsfiske ikke vet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ørret/laks/røye er din hovedinteresse og litt jaktinteressert, vil jeg anbefale Villmarksliv. Har vært mye bra fiskestoff i år fram til nå da jaktstoffet nok blir det dominerende en stund. Er du allroundfisker: Alt om Fiske.

I Alt om fiske står det kun artikler om fiske.

Ikkeno dårlige noveller ala "svartkjelens siste dans","dødaregaupen" osv.

Alt om fiske er stort sett bra,og siste nr. var absolutt leseverdig(variert!)

Endret av toppknot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha et abbonement på aof, så om det er noen som trenger noe mere fiskedilldall er det bare å verve meg, førstemann til å sende PM....

Jeg skal ha et abbonement på aof, så om det er noen som trenger noe mere fiskedilldall er det bare å verve meg, førstemann til å sende PM....

Det gikk jævlig fort, vervekonkurransen er med andre ord over :D

Endret av Slemmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.