Gå til innhold
Fiskersiden

AoF nr. 8 / 06


 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er en stund siden jeg fikk det :angry: er alleredee utlest! (nesten)

Ja det var fort gjort, med 95% fettfinne denne gangen. Uten den gode artikkelen til Audun, hadde ikke bladet vert noe som helst.

Også denne gangen var det endel forummedlemmer i bladet. Og gratuler alle med fine bilder og rundeseiere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det haster vel ikke :angry:

Tja, hadde nå vært en klar rundevinner denne gangen!

Vet ikke hvordan det er med piggulka til Jim Frode (Namsenlaks), siden det ikke er registrert noen N.rek på den tidligere, men det kan fort komme andre N.reker som har prosentvis større økning enn Hunters. For eksempel grønngylta til Jim Frode. Kjedelig å miste en rundeseier p.g.a. eventuelt rot eller sommel fra juryen.

Endret av GStrike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og meg hadde de klart å kalle for troutkiller i reportasjen fra Hemsedal :angry:

Men du fikk jo valuta for pengene Espen, capsen er godt synelig på nesten alle bildene, og jeg fikk til å med Jon Lenæs til å få med webadressa til fiskersiden.no :lol:

Så neste år skal jeg tilbake å fiske i alle de fine hølene som jeg fikk vist av Tor Grøthe :o

Synd at turen ble under pari pga lite vann og hetebølge :D

Endret av truttakiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hadde nå vært en klar rundevinner denne gangen!

Kjedelig å miste en rundeseier p.g.a. eventuelt rot eller sommel fra juryen.

Det er akkurat slik jeg "frykter" også. Den var i alle fall sendt inn innen de tidsfrister som er lagt ut på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket at de har mottatt, Hunter?

Jeg mistet en rundeseier pga spamfilteret til Epleby en gang :)

Jeg fikk i alle fall en mail tilbake da jeg spurte om det var ok at jeg sendte påmeldingen til VL og åpen klasse saltvann i samme mail. Og det ble bekreftet, så da antar jeg at rette vedkommende har mottatt all nødvendig info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange fluerigger skal de teste?

Nevner i fleng: 19 i #4 pluss 32 fluesneller.

14 i # 5 (Riktignok med 7 surfstenger)

og nå 8 til.

Bladet må inneholde mer stoff i min gate, og mindre fluestenger innen jeg fornyer abonnementet neste gang.

Narvesen renner allerede over av spesialblekker for fluefiskere og golfere. Skjønner ikke hvorfor AoF skal tråkke i deres fotspor.

Kan f. eks. anbefale "Flugfiske i Norden" for de som er int. i fluefiske. Snart kan jeg gjøre det samme med AoF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FS journalen har vi allerede, det kommer jo fortløpende nye saker på forsiden :blink:

Jeg skal starte en egen tråd jeg for forslag til hva dere ønsker. Forøvrig satser vi fremover (og siste ukene som dere har merket??) på å få enda mer artikler, reportasjer++ her på FS og det vil nå være MINST en nyhet hver uke (artikkel, reportasje osv)

Her kan dere komme med forslag:

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=18906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt selvkritikk!!!

Hvis noen av GURUENE innen forskjellige fiskegrener her på forumet, være seg trolling eller meite, hadde giddi å skrivi ei skikkelig reportasje inn til AOF, så kanskje ikke alt inneholdet hadde vært fluefiske? Kanskje fluefiskerne rett og slett er flinkest til å skrive?

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.