Gå til innhold
Fiskersiden

Digitalt speilreflekskamera – for nybegynner


Rune
 Share

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil en EU-modell ha samme garantiordning og lik servicegrad som norske modeller?

Alt som er kjøpt via en norsk forhandler har det. Forbrukerkjøpsloven gjelder, og man forholder seg til butikken når det gjelder service og rep.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har samme kortet som Remy nevner her, 2gb twin mos, sliter kunn litt med serifotografering i RAW, ellers er kortet lynraskt, og til en uslåelig pris hos Komplett.

(kan nevnes at min svoger kjøpte bet 1gb billigkort på ekspert og det fungerte ikke ,så kvaliteten er nok litt "tvilsom", men greit som reservekort kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme kortet som Remy nevner her, 2gb twin mos, sliter kunn litt med serifotografering i RAW, ellers er kortet lynraskt, og til en uslåelig pris hos Komplett.

(kan nevnes at min svoger kjøpte bet 1gb billigkort på ekspert og det fungerte ikke ,så kvaliteten er nok litt "tvilsom", men greit som reservekort kanskje

Da - styres det unna herfra... det er jo bare 150,- + porto i forskjell på de to kortene.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har kjøpt meg nikon d70s med 18-70mm objktiv. Må bare lære meg å bruke det, men har veldig lyst på et macro og et teleobjektiv til naturfotografering. Smyg jakt på hjort med kamera frister etter å ha fått en smakebit på Vidar Lunde sin kommende bok :rolleyes: glemte å nevne et vidvinkel objektiv til fiketurene..

Endret av Rune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ICKE macro Ola, punktum. Som Piko sier i innlegget over så er "kravet" at man skal kunne ta bilder i 1:1, det objektivet du viser til har kun 1:2.8 eller noe slikt. Men at det har en ok nærbildefunksjoen kan være så...

Selv om Sigma og Tamron skriver på at det er macro, så er det faktisk pr.definisjon ikke macroobjektiver, MEN de har muligheten til å fokusere forholdsvis nærme... Som Aalerud i ett innlegg over sier : lissom-macro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.