Gå til innhold
Fiskersiden

Vårt fiskeår 2006


Oz
 Share

Recommended Posts

Og nu fungerer sannelig bildene og gett. Suverent.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! Jepp, vi har hatt et meget bra år! For min del blir det nye jaktmarker til neste år, men det blir nok et besøk eller to her i området også ja.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel takke og bukke for all respons jeg også. Har vært et vilt år med tanke på opplevelser og fangster. Får bare håpe vi klarer å holde samme steamen i mange år frammover.

Når det gjelder bildene så har det noe med blablabla på fiskevatn.no sin bladabladabla.... men bladadladaen skal ordne seg etter hvert.

For de som forstår:https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=19991&hl=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var den lest en gang til, denne gang med alle bilder på plass. Er ikke ett mindre imponerende år dere har hatt av den grunn :D

Vi Rovfiskere må virkelig ta oss sammen for å slå tilbake neste år!

Ja det må dere :D

En ting som jo har påvirket vårt fiske i år er at et par av de faste plassene våre plutselig ikke leverer... f.eks ene stedet vi har fisket mye pen sandflyndre og ok lomre har ikke levert denslags i det hele tatt i år. Altså må vi finne nye plasser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

oppdatering: det som skjedde på tampen av året var i grunn kun et par havmus og et par brukbare langer.

Godt nyttår alle i hop, måtte det nye bli minst like bra som det gamle!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Veldig bra repotasje, en ren nytelse og misunnelse å lese. Lurte bare på en liten tur, har du bare sandflyndre av alle flyndreartene??

Spør du meg? I tilfelle; Nei, jeg har sandflyndre, skrubbe, rødspette og lomre. Alle disse kan påtreffes på Valestrand. Anbefaler en tur, tipper det er bra der for tiden!

Ellers takk for hyggelige ord.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.