Gå til innhold
Fiskersiden

Pia Haraldsens karrieretips


Gjest los
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pia hadde ryki med hun... men jeg vet ikke om jeg hadde skrytt av det etterpå.

Men det er kjekt å ha en back-up plan for fremtiden. Hadde jeg funnet meg selv så syk som (var det) Jan Per (han het?.. han typen til cowboy laila), at jeg ikke orket å blande ut rødspriten før jeg drakk den så hadde "Min ville natt med Pia" vært en snasen vri på interjuvet i se og hør.

Ellers er jeg enig med alle de som sier at Britney er bedre enn Pia, men det sier seg vel selv?

Hun er jo bedre enn de fleste i mine øyne.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil du diskutere kvantefysikk med dama på kveldstid så gjerne for meg :D

Hvem er det som ikke vil det? Heller det enn kjendiser, klær, musikk eller andre bimbotemaer.

Ingenting er mer sexy enn en jente som kan periodesystemet utenat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så fantastisk ser ikke jag, men dog, så bilder av fustrerte fruer Eva L, var heller motbydlig! Hva sminke kan gjøre er utrolig!!!!

Hun har et bedre utgangspunkt enn 50 % enn andre norske jenter hva utseende angår.

Er ikke hun pen så vet ikke jeg.

Dessuten er de rådene hun kom med slett ikke dumme. Noen tar de for gitt og andre burde absolutt lese dem nøye.

Men er man en venstreradikaler så søker man vel fotformsko og palestinaskjerf. + Ei diger kvise midt i "nyllet"

Og utrolig nok får barberskummet ditt stå i fred. Hahaha

Mulig jeg er inhabil siden jeg har lest at hun foretrekker eldre menn :D

Hvem er det som ikke vil det? Heller det enn kjendiser, klær, musikk eller andre bimbotemaer.

Ingenting er mer sexy enn en jente som kan periodesystemet utenat!

Det vi kaller for kjendiser er jo kanskje vennene hennes.

På forumet her diskuteres det også om klær og musikk.

Så hvem kaller du Bimbo? Dumbo! :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippet dette ut fra en blogg.

----------------------------------------

Det Kjipe Liv

En snorrett betraktning av Erlends mistrøstige tilværelse

...men vil eldre menn nødvendigvis ha Pia?

Leser på Side2 at Pia Haraldsen søker en eldre mann. Javel. På vegne av rasen «eldre menn»: Digger vi egentlig...

* En dame som bruker slektskapet med Dronning Sonja som alibi for å leke Paris Hilton?

* En dame som har vært sammen med Prinsen Guillaume av Luxembourg, en kvasiprins som til og med er rangert bak Lille Marius på offisielle lister over kongelige det er bryet verdt å ligge med?

* En dame som har kranglet seg til en plass i juryen på en obskur mote-reality, men som når hun først har havnet der, er blottet for egne meninger og utelukkende støtter oppunder oppfatningene til de øvrige jurymedlemmene?

Himmelen forby at Idar Vollvik fanger opp denne nyheten.

:D

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er kanskje dama under snittet på Norske jenter (oslo området)

For jenter i "oslo området" er penere enn i andre deler av landet?

Det går an å argumentere for at dette er logisk, men tror man på det har man ikke vært i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til at jeg er med på denne tråden.

Jaja. Er man ridder så er man ridder.

Klippet dette ut fra en blogg.

----------------------------------------

Det Kjipe Liv

En snorrett betraktning av Erlends mistrøstige tilværelse

...men vil eldre menn nødvendigvis ha Pia?

Leser på Side2 at Pia Haraldsen søker en eldre mann. Javel. På vegne av rasen «eldre menn»: Digger vi egentlig...

* En dame som bruker slektskapet med Dronning Sonja som alibi for å leke Paris Hilton?

* En dame som har vært sammen med Prinsen Guillaume av Luxembourg, en kvasiprins som til og med er rangert bak Lille Marius på offisielle lister over kongelige det er bryet verdt å ligge med?

* En dame som har kranglet seg til en plass i juryen på en obskur mote-reality, men som når hun først har havnet der, er blottet for egne meninger og utelukkende støtter oppunder oppfatningene til de øvrige jurymedlemmene?

Himmelen forby at Idar Vollvik fanger opp denne nyheten.

Dama har bein i nesa og vet hva hun vil ha. :P

:D

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jenter i "oslo området" er penere enn i andre deler av landet?

Ja... de kan nok være det... men det vil ikke si at jenter i Oslo området er fra Oslo området.

De peneste jentene (som ofte er de som lykkes best) fra utkantstrøkene flytter gjerne inn til Oslo.

Dermed blir penhetssnittet høyere.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penhetssnittet er et veldig bra ord.

Første gang brukt av meg i en sjekkelinje:

"Du.. dersom du blir med meg hjem så trekker du penhetssnittet på listen min drastisk oppover."

Selv syns jeg det både var ærlig og ikke minst smigrende sagt, men hun ville ikke bli med alikevel.

Så klok av skade har jeg nevnt slike komplimenter først etter at "handelen" er gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penhetssnittet er et veldig bra ord.

Første gang brukt av meg i en sjekkelinje:

"Du.. dersom du blir med meg hjem så trekker du penhetssnittet på listen min drastisk oppover."

Selv syns jeg det både var ærlig og ikke minst smigrende sagt, men hun ville ikke bli med alikevel.

Så klok av skade har jeg nevnt slike komplimenter først etter at "handelen" er gjennomført.

Hvis hun svarer at du har dratt ned hennes har hun humor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun svarer at du har dratt ned hennes har hun humor :)

hehehehe.

På et helt annet forum med et litt annet innhold en "fiske" var jeg ganske delaktig i en tråd om "etter-sex-kommentarer"... En variant av den du skrev der, høstet ære og latter.

Trym har veldig rett ovenfor. Alle de fine damene fra Volda, Stavanger, Bergen, Hamar etc etc kommer til Oslo, ergo så harvi den fineste andelen av damene... Ikke i Trondheim

Joda... men storbyens/hovedstadens mystiske tiltrekkningskraft er et tveegget sverd. Det er ikke bare de pene som kommer, men også de som er mindre pene som vil prøve lykken. Det er bare det at det er et ubestridelig faktum at de pene når frem til "lykken" litt raskere. Så nå kan alle dere som føler dere litt mislykka ta det til dere at dere høyst sannsynelig er stygge også. hahahahaha.

Ellers er det om sommeren at de pene syns best... om vinteren drar disse utkantstrøk damene på seg klær og holdninger fra sitt hjemsted som er lite sjarmerende/flatterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fantastisk hvor ufortjent høye tanker folk som bor i Oslo-området har om egen by og befolknings fortreffelighet, spesielt sammenliknet med andre større byen som Bergen, Trondheim og Stavanger-Sandnes. Jeg håper bare for deres egen skyld at holdningen kun er bevisst for å provosere, og at de ikke faktisk innerst inne tro dette også.

Man må forøvrig gjerne tro at alle penere jenter fra alle andre byer i Norge helst vil bo i Oslo, men det er heldigvis ikke tilfellet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.