Gå til innhold
Fiskersiden

Kystmeitetreff i Trøndelag - Januar


 Share

Recommended Posts

Det ble dårlig uttelling fiskemessig gitt, uansett så er det alltid gøy å fiske på nye steder sammen med folk som har like stor interesse for "faget" som en selv.

Sosialt derimot var det fullklaff med tullprat, utstyrs- og fisketips rundt bålet.

Takk for ei flott helg gutter! :D

PS, til våren blir det tur til Vågen på Frosta, der er det både campingplass og vertshus så det er mulighet for mange og henge seg med da.

PPS, glemte å spørre hvordan det gikk i Langstein i går.

Endret av Trond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for ei fin helg, ja! Ser fram til Frosta.

På Langstein blei det i alle fall ein ny art på meg, tangkutling. Namsenlaks lånte meg litj-stanga hans, og drog sjølv opp ein haug tangkutlingar saman med ein tangstikling. Elles fekk me vel kvar vår hyse på den elles så lovande plassen. Djupt og fint. Eg må seie det var artig med mikromeite, og skal snart bestille nokre microfisketackler.

Det var synd at det blei lite fisk. To kjempeøkter med til dels svært mange stenger burde jo levere ein liten lakefant. Som guide tek eg alt ansvar (saman med Triturus) :D . De får heller koma ein tur når me har funne godplassene. Eg gjer meg i alle fall ikkje før Tillerlaka ligg i IKEA-posen!

EDIT: Fint at du la inn dustebiletet av meg, Triturus.

Endret av Chironomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen sørga for at jeg ikke blanka i det minste. Ble til slutt 5 hyser på meg, men ingen av akseptabel størrelse. En veldig spennende plass var det dog.

Takk for en hyggelig helg. Jeg skjønte at jeg ikke gikk glipp av noe med å ikke fiske lørdagskvelden. hehe.

Laka i Nidelav er tydeligvis oppskrytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for ei hyggelig helg med lite fisk men mye hyggelig prat rundt bålet..

Antall fisk teller mindre i hyggelig selskap.

5 Tangkutlinger og en Tangstikling på 3.31gr reddet helga fiskemessig for min del :D

Neste gang blir vel kansje på frosta da, hvis ikke gutta fra Trheim kommer til Namsos for litt skatefiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.