Gå til innhold
Fiskersiden

Rogalands-treff


 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg tog an, hehe! Undertegnede skal drive litt meir research først, dette er forholdsvis nytt for meg og, så eg vil gjerne prøve plassen litt sjølv og. Tipset kjem frå lokale hobbyfiskarar, men det er snakk om et stykke lengre innover enn Botne. Men slapp av, PM skal du få etterkvart! :D

Gleder meg allerede! :lol::D:D:D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! mens du er frekk Øystein, kan du jo få vite at dama di er her og stønner og skriker flere ganger i uka.....

skal være snill hvis jeg får tips om spennede plasser S.Eie, skal til og med ikke nevne inavl osv....(ups!)

:D:lol::D

kommer du innom på søndag? :D:D:D

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og krysser fingrene for været - nå blåser det sinnsykt ute. Har ikke lyst til å skuffe guttungen med at det ikke blir tur i morgen - vi drar uansett pappa, ikke sant.... det var det siste han sa før han la seg.

Pappa det blir andre unger også, ikke sant.... Regner med at det blir det?

Pølser er innkjøpt, fiskeutstyr er rasket fram (har ikke ordnet det siden i september) så har vel ikke fått med alt jeg trenger + at jeg er fersk med meiting på sjøen, skal prøve å huske kubber +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok bra dette, men kan bli kaldt, så kle dere varmt ;) (tar med bensin til bålet....)

Edit: blir -2- 0 grader, så frossent agn bør være halvtint, eller eventuelt legge agnet i armhulen i 10 sek. før bruk.....

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok bra dette, men kan bli kaldt, så kle dere varmt ;) (tar med bensin til bålet....)

Edit: blir -2- 0 grader, så frossent agn bør være halvtint, eller eventuelt legge agnet i armhulen i 10 sek. før bruk.....

Ikke noe problem, du skal jo holde agn så..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er kvart på åtte og det er vindstille ute. Det meste er klart til avreise. Kjenner at jeg begynner å glede meg, men det er litt "skummelt" å møte en haug med folk en ikke kjenner.... men hva gjør man ikke for å klatre på artslista :lol:

Gleder meg virkelig til å få fisket igjen. Har ikke fått ryddet etter sesongen og slett ikke fått fisket siden i september + at vi får som fortjent i dag - det vil si nydelig vær :lol: så dætta blir bra!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble et flott treff, flere unger, 4 (!) damer og 7 menn. bra prosent av kvinner :blink::D

koselig med nye bekjentskaper (Tequila og LIH), og esktra gøy at det ble fisket fløyfisk av barn og voksne.....da er det to igjen i Davidsen's som mangler fløyfisk :D:D

takker for en fin tur alle sammen, legger ut bildene jeg tok etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.