Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Du, idioten som tuta på meg, viste fingeren og nesten kjørte rett i sida på meg i morrest i Medkila...RIKSVEIEN ER FORKJØRSVEI !!!! :rolleyes:

Vi kan da deg som kjører ut på riksveien på samme sted klokka 16 hver dag. Du trenger ikke bilfritt 3 kilometer i begge retninger før du kjører ut på riksveien. Videre når du etter 5 minutter enedleig bestemer deg for å kjøre, vil jeg minne om at fartsgrensen på steded er 60 kilometer i timen....ikke 30. Gasspedalen er gjerne den helt til høyre nede ved gulvet.... :thumbsup::growl: :growl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.adressa.no/forbruker/article1424412.ece

Så er vi igang igjen, de rødgrønne avgiftsmolboene slår til igjen ! Avgiftene på tobakk når uante høyder. Og svenskene jubler hemningsløst selvsagt. Og det har de god grunn til, for jeg skal f...¤%%&/(WE(/&%&)=(/% døtte meg ikke kjøpe en forbaska pakke tobakk mere i dette land ! Alt skal handles over grensa ! Nekter plent å betale bortimot 180 kroner for lusne 50 gram tobakk. Det får da være grenser, og dæm finnes. Det er ikke heroin vi snakker om her ¤%&/(/&%¤&()()/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Norge har fått min siste avgiftskrone på rulletobakk, definitivt ! Tydelig at Stortinget trenger mere penger, men en god del av de 200 mill. ekstra de snakker om må de nok hente en annen plass, for jeg tror at enda flere vil handle disse hinsides avgiftsproduktene i Sverige etc.

Får raske med kvoten på vin og øl i samme slengen, pluss litt til så har man allerede spart tusener (masse fiskeutstyr) :growl:

Får vel ta en tur igjen på torsdag, og hente noe billig vin og tobakk, og kanskje aldri så lite bacon og snavvel :rolleyes:

Sparer 800,- på bare vin og tobakk til meg og kjerringa :thumbsup: Og det runder vel 1000-lappen med litt godmat attåt. Og fin Harry-tur blir det sikkert også.

Joda, det er mange som har sluttet å røyke i Norge, salget går jo nedover. Eller.....kanskje mange kjøper tobakken i Sverige ? :growl:

Ikke noe rart når man bor nære grensa vil nå jeg si !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...FA&&"#¤.

Nå har jeg pakket klar bilen med fiske saker nå er der ferie noen dager,

OG hva skjer JO nå laver det ned snø mye snø FY OG F OG Helv**** hva skal jeg med flue stang nå :cigar::growl: :growl: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesiell hendelse - bare all sutringa hele tida :)

edit : til sutrerne - da dere noen turer til skikkelig fattige land. Og revurder om det ikke allikevel er greit å betale litt skatt og avgifter på grisehøye lønninger ?

men samtidelig har vi vel lov og ønske oss god vær, masse penger osv osv,

får det er lov og drømme.

men som jeg pleier og si du kan ønske med den 1 hånda og drite i den andra så kan du se se hvem det er mest i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men samtidelig har vi vel lov og ønske oss god vær, masse penger osv osv,

Selvsagt - det gjør jeg og det.

Men - når 90% av oss har flatskjerm og digitale tv-sendinger. Så må vi holde kjeft !

Hadde Norge vært så fælt, dyrt og avgitbelagt som enkelte får det til å høres ut som så hadde ingen av oss hatt råd til slike ting !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er turen til Sweden unnagjort :growl: Og der var det utrolig mange som handlet rødvin, snus og tobakk gitt. Sutregjeng alle sammen :cigar:

Godt å møte likesinnede igjen, som våger å ta seg en røyk, og nyte rødvin til overkommelig pris :growl:

Og på turen tilbake ble vi minnet på (svære tavler flere mil før Tr.heim) at nå kommer vi snart til en haug med bommer, ha pengene klar folkens. Så fikk jeg sutret litt idag også :)

(Og tilbake til kålåkerstandard på veiene :hot:)

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å sjå at harryturen din er over og at du er kommen vel heim, Silver. :growl:

Fikk nå tatt en skikkelig titt på Stjørdalselva også :) Du vet, der kaillen te Ingrid Bjørnov feske. Så ikke noe vak, men det er vel litt tidlig :growl:

Kjerringa ble ihvertfall skitnervøs: -"Pass på kor du kjøre, tulling" !

Var nok mye is som hadde lagt seg til oppover elva ja. Men det meste hadde gått. Passerte Forra: -"Her er norgesrekorden på en "tvilsom" s-ø tatt" (til kjerringa).

Men det var ikke særlig interessant for henne. :cigar: Så sånn går nå dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mangen egoistitske jævler i dette landet ?

Fordi ikke alle er perfekte, slik som deg

Men - når 90% av oss har flatskjerm og digitale tv-sendinger. Så må vi holde kjeft !

Jeg tilhører de 10% som har plass til et katodestrålerør så jeg slipper blasse farger og hakking når det går fort i f.eks fotballkamper :thumbsup:

Hurra for meg!

Øhhh... poenget var å ta av her.....

%"&%(#&&"#=)/"=)(#/"# til alle som velger å bo der det er så fordømt dyrt at de knapt har råd til mat og har så små fyrstikkesker å bo i at de ikke har plass til en skikkelig TV engang og atpåtil har så liten selvinnsikt at de klager )(/"#)(/#¤(/#=()¤ med alle byfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.