Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) Og nå har du sjangsen til slå henne med å få to på en uke. :D

Pøh .Jeg får ikke farstbøter ,aldri !

Jeg kjører skikkelig ,er en bedre sjåfør enn gjennomsnittet jeg ser" alltid "

politiet før de ser meg :)

Kan dere forstå meg ?

Ikke pengene som irriterer meg mest ,men det" faktum "at jeg aldri får bot .

Slik har det alltid vært, og slik burde det vært enda.

Nesten alle får bøter, tilogmed min gamle mor,bare jeg var unik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fa%&% i HÆLv/(&% punkterte i dag.

Jævl¤% FOR% har jo klart å legge det forpu¤%&&/ reservehjulet under bilen, var jo fullt av rust og like flatt som det som punkterte, i tillegg gikk den ¤%/&& ventilen av når jeg skulle ta av hetta for å fylle luft.

Godt det skjedde på tur hjem fra barnehagen og ikke på tur.

Må vel opp på brommen å skaffe et par "nye" hjul, jæv&¤ unødvendig når jeg var der før i dag og fikk i "ny" vindusheis.

Og selvfølgelig er det langhelg!

Jeg blir så forbanna!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fisketur ødelagt av disse saaatans polakkene... hadde med dama og to unger for å fiske.etter en varm tur var det ikke moro å finne hver odde,og stein besatt av polakker og litauere...det skjer nesten hver jævla gang og jeg er sååå innihælvetes lei av det!!!! skulle ***** ikke hatt lov å ødelegge mulighetene våre til rekreasjon og fiske,disse leiearbeiderne. ***** nok en gang!!! :):);):angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nok en fisketur ødelagt av disse saaatans polakkene... hadde med dama og to unger for å fiske.etter en varm tur var det ikke moro å finne hver odde,og stein besatt av polakker og litauere...det skjer nesten hver jævla gang og jeg er sååå innihælvetes lei av det!!!! skulle ***** ikke hatt lov å ødelegge mulighetene våre til rekreasjon og fiske,disse leiearbeiderne. ***** nok en gang!!! :D:):angry2::angry2:

Skal ikke de få lov å hente seg inn litt i vår natur etter 11 timers arbeidager hele uka ?

Jeg tusler bare vidre å finner meg en annen plass om plassen jeg har tengt å fiske på er opptatt.

Enten er du rasist eller møkkamann med de uttalesene der, eller kansje begge deler ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag Lasse - har du min fulle støtte !

(skjønt, de må bli flinkere å rydde etter seg)

Er det sånn i åkersvika (hamar) og,polakker overalt,samme når en drar ut for å fiske så er det sånne der.Er dem ikke her for å jobbe?

Jovisst - de er her for å jobbe. Men i motsetning til deg så kan ikke de kjøre hjem til familie og venner etter endt arbeidsdag.... Tenke, du må skru på hodet ditt og tenke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke de få lov å hente seg inn litt i vår natur etter 11 timers arbeidager hele uka ?

Jeg tusler bare vidre å finner meg en annen plass om plassen jeg har tengt å fiske på er opptatt.

Enten er du rasist eller møkkamann med de uttalesene der, eller kansje begge deler ???

Jeg selv har et yrke som gjør at jeg kun kan reise hjem i helgene,og altfor sjeldent er det muligheter for fiske.

området er slik at man kan rett og slett ikke bare rusle videre til neste sted med småbarn med seg. 15-20 fiskere her betyr at det er umulig å komme til.

Såvidt jeg vet er polakker og litauere samme rase som oss,den som måtte mene noe annet er ganske sikkert mer rasist enn jeg noen gang kommer til å bli!

Ser selv at jeg i heten brukte noe sterke uttrykk som egentlig ikke burde være der,men frustasjonen var ekte nok,etter å nok engang ikke få fisket med barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Er det virkelig mulig, LOV ???

Har hatt en mail adr på Spray i mange år som er brukt i arbeid osv, nå er Spray mail plutselig stengt uten forvarsel.....................

Hadde masse ting der, passord adresser kontakpersoner å mail jeg har tatt vare på der.

Er det noen mulighet å få hentet ut dette ??? :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt denne tråden før men:

I går spilte jeg bowling m en kompis. Jeg vant de 2 første seriene greit. I 3 serie ble vi enige om at taperen betaler. Det var jevnere nå enn før, greit nok. Jeg tapte med 5 poeng FORDI kompisen min kastet rett i renna, der lå det en kjegle fra tidligere kast som ikke skulle vært der, ballen treffer den og spretter opp og knerter 7 kjegler slik at kompisen min får spare!! SERIØST??!?!?!!

SVARTE F****!!!!!! (håper det var lov i denne tråden hehe) HELLE*****E!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fy #"%"%&"%&"# i he¤¤#"&%¤#& salte steike.

Vegmerkingens finuligheter.

Reiste ca 17mil for å merke ca8km med midtlinje slik at dere skal ha noen linjer å sikte etter på regnvåte og mørke høstveier.

Vegen var tørr,temperaturen var 6 plussgrader og stjernene lyste flott på himmelen.

Vi var fornøyde,for vi kan som sagt ikke merke på våte veier.

fy #"%"%&"%&"# i he¤¤#"&%¤#& saltslusj.

Til tross for at vegkontoret hadde fått bekjed om våres ærend på veien,så dukket det opp en med vann og salt sprutende ut bak lastebilen.

Den ellers så sindige basen kom med en vokabulær kraftsalve med avsluttende vulgæritet på klingende vestlandsk: Hysetryne.

Nå må vi belage oss på knyttnever og saftige bilhorn når vi stenger E39 på dagtid.

Hvis noen av dere måtte havne i køen,så er bekjeden klar: Si NEI til vegsalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.