Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

http://www.adressa.no/forbruker/article1424412.ece

Så er vi igang igjen, de rødgrønne avgiftsmolboene slår til igjen ! Avgiftene på tobakk når uante høyder. Og svenskene jubler hemningsløst selvsagt. Og det har de god grunn til, for jeg skal f...¤%%&/(WE(/&%&)=(/% døtte meg ikke kjøpe en forbaska pakke tobakk mere i dette land ! Alt skal handles over grensa ! Nekter plent å betale bortimot 180 kroner for lusne 50 gram tobakk. Det får da være grenser, og dæm finnes. Det er ikke heroin vi snakker om her ¤%&/(/&%¤&()()/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Norge har fått min siste avgiftskrone på rulletobakk, definitivt ! Tydelig at Stortinget trenger mere penger, men en god del av de 200 mill. ekstra de snakker om må de nok hente en annen plass, for jeg tror at enda flere vil handle disse hinsides avgiftsproduktene i Sverige etc.

Får raske med kvoten på vin og øl i samme slengen, pluss litt til så har man allerede spart tusener (masse fiskeutstyr) :D

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Stakkars deg , Fred, du må flytta laaangt sør for å sleppa å fyra i omnen desse dagane.

Ja du sier noe i natt ble det minus 31 og nå er det 29,8 :D

er så glad jeg har mye ved :wub: fyre i peisen og titte på litt filmer så går det bra.

men problemet med slik kulde er protesa den blir så stiv i ledda det er jo olje pomper på den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Unngå å dusje hver dag. Da beholder man et lite skittlag på kroppen som utgjør en stor forskjell når det gjelder å holde på varmen. Da er det ikke så kaldt å gå ut i bilen om morran, sier friluftsguruen.

Det er det nok mange kollegaer til de som etterfølge det rådet glade for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater amøber med piano fingre.

Naboens 5år gamle mærsje sto i veien for bilen min før helgen.

Hakke strøm sier stuten,men sur ble han når jeg forklarte at jeg ikke kunne gi bilen hans strøm.

Ikke fikk jeg lov til å taue bort dritten heller,for da kunne den låse seg i tyverimodus eller noe sånt.

Vel.

Jeg ga han strøm til slutt,da dukket det opp feilmelding på en flat greie inni bilen.

Etter det så ble alt dødt.

I kveld hentet han stjernegrisen sin hos Bertel&ballestein.

13700kr for ny kommunikasjons senter i bilen.

Han hilste ikke når han kom.

MEN. jeg sitter her å humrer for meg selv,da stuten selv påsto at bilen min ikke ville overleve høsten.

Den som ler sist han ler best.

He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.