Gå til innhold
Fiskersiden

Sørlandstreff/sjøørret treff?


ErikR
 Share

Recommended Posts

enig med pero. sjøsanden camping er jo et godt utgangspunkt for samling.

er det hytter der også? vet du noe om prisen for overnatting her?

hadde vært topp om du tok med noen kompiser til dette treffet!

jeg kommer neppe til å fiske i mandalsområdet på sø konken, men setter jo forsåvidt ingen stopper. blir nok farsundsområdet på meg da..

ellers begynner det å bli en del spille jobber på meg i mars , første halvdel av april samt tidlig mai, noe som kan torpedere et treff for min del før senest 3. helga i april..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ligger jeg dårlig an hvis det er den tredje helga i april, men den turen til danmark skal ikke avbestilles :)

Sjøsanden er jo helt egnet til dette. Fine overnattings muligheter, fantastisk SØ fisking kun et par hundre meters går tur og det mest sentrale punkt på sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å ha utgangspunkt for noe slikt i mandal, er jo sjøsanden camping som er et kjempeutgangspunkt mht. kort vei til alle mulige fiskeplasser. Både hytter, leiligheter etc .

Blir det noe av, kunne det jo hende jeg skulle stikki med selv og kanskje få lurt med meg Prikken og et par til i tillegg. Har jo ei balje jeg trives godt i samt en kajakk jeg flittig benytter, så jeg ville nok ikke basert meg særlig på landfiske..... Men å ha hatt noen samlingssteder å treffe hverandre på hadde jo vært kult.

Når skal jeg få lurt deg med på kajakkfiske da Kenneth? Kunne sikkert snakket med steinar/kåre og fått klarert at du kunne lånt en av deres. Du får gi meg et hint på når du er hjemme, og dersom det passer seg så kunne vi fått med Prikken og tatt en skikkelig sø tur. Noe eget å fiske fra kajakk :)

Er med jeg må bare passe holder på med plateinnspilling en måned fra nå .

Har veldig lyst til å padle ytre harkmarksfjorden !

Kan nok låne kajakk av Rådmund Ville vært herlig med en tur !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg sendt en PM til alle de som har vist intresse i treffet.

Når folk har kommet med sine datoer som passe best, skal jeg trekke ut den dato som passe for de fleste og setter den som en fast dato/helg. Så kan vi da gå videre med planlegginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det endelig blitt avgjort.

Sørlandstreffet vil bli den helga 30. mars, 31. mars og 1. april.

Det virker om hvis det er denne helga som passer best for de fleste og da ikke kommer i veien av både Vestlandstreffet, påske eller den nasjonale sjøørretkonkurransen.

Jeg har priser for alle av de overnattings steder i Mandal men hvis folk trenger priser for Sjøsandencamping (camping i telt) som er da 1 minutt fra en meget god sjøørret strand, så kan jeg finne det ut også.

Treffetider og fiskesteder kan vi finne ut om etterhvert eller når vi møter. Personlig kan jeg kun fiske fredag og lørdag men forhåpentligvis de andre kjente folk kan guide de andre som er kanskje ikke så fullt kjent på søndag.

Jeg er åpen til både forslag og ideer til treffet men det som jeg håper mest på er fint nok vær og massefisk.

For de som ønsket å treffe søndagen som kommer, så skal vi ha et lite treff fra et annet forum kl 10 på sjøsanden camping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du matcher vel den der du Wiggy:)??

Men heldigvis er jeg forlengst ferdig med det jaget der :D

Hva med kr 100 innmeldingsavgift istedenfor kr 350, og 'up for grabs' er en halv full flaske dårlig whisky og en tur til det lokale horehuset? Dette må vel være fristende

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du er den eneste som har vist intresse, så jeg er da nødt å avlyse treffet. Jeg skal fiske den nasjonal SØ fiskekonkurranse, så hvis folk ønsker det, kan vi kanskje treffe da?

Litt trist at det var svært dårlig respons, men det var det samme ifjor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.