Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken form for sportsfiske


toppknot
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og hvilke jerkbaits er det du bruker til dorging som du brukte på jerk da ? Buster jerk,big bandit,phantom, belly buster,undertaker, pig,dancer ? Og hvilken stang hadde du ?

Hvis du greier å holde GT`n din unna minnesentralen så hadde vi en diskusjon på dette i Steinsfjord, hvor jeg også viste deg woblera :unsure:

Stanga var en berkley hva slags? idånt rimember

Møkka snella var en keivhendt utgave av Eon

NEI jerk fiske tiltaler meg abselutt ikke,på lik linje med slukdenging

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du greier å holde GT`n din unna minnesentralen så hadde vi en diskusjon på dette i Steinsfjord, hvor jeg også viste deg woblera :unsure:

;)

det er nok feil blydonkern. Bare artig å veta hvilke bait du har jerket med slik at jeg kan unngå de i fremtiden, etter som det var kjeldlig så vil jeg tro at du ikke fikk så mye å stor fisk. :blink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke det morsomste fiske?

Kjedeligste jeg har gjort er Femundentur med feil stangtopp.

Ellers er alt gøy!!

Eller slike som dette

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=13262&hl

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke å komme på noen fiskeform som er kjedelig i seg selv, men det kan være kjedelig å fiske dersom man har bommet totalt og fisket er helt håpløst. F.eks hvis man står i en lakseelv og er 99,9 % sikker på at det ikke er laks på elva enda, men man føler at man må fiske litt siden man tross alt har betalt masse penger for det og kjørt langt.

isfiske er så sørgelig og så kjedelig at det skulle vært forbudt

:unsure::blink::)

Skulle ønske jeg også hadde syntes isfiske var kjedelig, da kunne jeg ha kost meg inne i varmen i stedet for å surre rundt utpå isen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha B) Jerk er driiiiitkjedelig!!!! ;)

Neida,jerk virker kult.kan tenke meg at der er gøy å jerke etter sei,makrell ,lyr osv.

Men laksefiske på fellesvald må være en utrolig døll opplevelse.Køfiske med en gjeng gretne gubber bak ryggen din som sitter og drekker har litt kjerringpreik gående mens laksen ikke biter.

DET virker kjjjjipt det ;) Eller havfiske med gummimakk og hjul.....sløye småsei i 4 timer etter turen..æsj og kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha B) Jerk er driiiiitkjedelig!!!! ;)

Neida,jerk virker kult.kan tenke meg at der er gøy å jerke etter sei,makrell ,lyr osv.

Men laksefiske på fellesvald må være en utrolig døll opplevelse.Køfiske med en gjeng gretne gubber bak ryggen din som sitter og drekker har litt kjerringpreik gående mens laksen ikke biter.

DET virker kjjjjipt det ;) Eller havfiske med gummimakk og hjul.....sløye småsei i 4 timer etter turen..æsj og kjedelig

Laksefiske på fellesvald kan være veldig ålreit og jeg har ofte truffet mange hyggelig mennesker på slikt fiske. Køfiske og køfiske, er vel ikke noe værre enn å sitte og dele et vann med en gjeng andre mennesker som sitter like unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Jerk er driiiiitkjedelig!!!!
;);)B) det som er kjedelig med jerkfiske er ikke fiskemetoden, men jerkerne!! De skal jo på død og liv ikke prate mens de fisker - og da blir de selvsagt sure på meg som ikke følge opp stillheten.

Nei, takke meg til det køfiske etter laks du skriver om. Da har man det i hvert fall hyggelig mens man venter på at det biter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol: det som er kjedelig med jerkfiske er ikke fiskemetoden, men jerkerne!! De skal jo på død og liv ikke prate mens de fisker - og da blir de selvsagt sure på meg som ikke følge opp stillheten.

Nei, takke meg til det køfiske etter laks du skriver om. Da har man det i hvert fall hyggelig mens man venter på at det biter :)

Har DU noen gang hørt noen andre prate på fisketur?

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull :lol:

Jeg unner andre all fisk de får

Skal det at jeg ble litt stille mot slutten av dagen en høstdag på Steinsfjorden fordi jeg var sulten og trøtt brukes mot meg resten av livet? :lol:

Bare fordi Walmann for en gangs skyld greide å få en OK abbor akkurat da :lol:

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol: det som er kjedelig med jerkfiske er ikke fiskemetoden, men jerkerne!! De skal jo på død og liv ikke prate mens de fisker - og da blir de selvsagt sure på meg som ikke følge opp stillheten.

Nei, takke meg til det køfiske etter laks du skriver om. Da har man det i hvert fall hyggelig mens man venter på at det biter :)

Sant.Hvis man drekker nok blir jo alt utholdelig

:P Synes forresten "gjæddfeber"" videoen med de to blodseriøse jerkerne er urkomisk.

Spesielt når de prater om "alle tankene som raser gjennom hodet" når en fisk tar.

Hva raser gjennom capsen på de gutta der? ingenting!!!?

Men de tar snusinga alvorliga,det skal de ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull :lol:

Jeg unner andre all fisk de får

Skal det at jeg ble litt stille mot slutten av dagen en høstdag på Steinsfjorden fordi jeg var sulten og trøtt brukes mot meg resten av livet? :lol:

Bare fordi Walmann for en gangs skyld greide å få en OK abbor akkurat da :lol:

Hadde du klart å ta vare på maten din i stedet for å gi den til kråkene så hadde du kanskje vært litt mett...

Og de to i gjøddfeber ER noen tullinger.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull :lol:

Jeg unner andre all fisk de får

Skal det at jeg ble litt stille mot slutten av dagen en høstdag på Steinsfjorden fordi jeg var sulten og trøtt brukes mot meg resten av livet? :lol:

Bare fordi Walmann for en gangs skyld greide å få en OK abbor akkurat da :lol:

Jaja :) Du får passe på blodsukkeret ditt neste gang da.......ikke gi bort maten din til kråkene neste gang slik at du blir stille og lei på slutten av dagen,lille Gabrielsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattfiske og dorging etter sjøørret og ikke minst sluk og fluefiske etter laks synes iallefall jeg at er det mest spennende..

det å fiske mikroskopiske fisker og annet kryp som måtte befinne seg gjemt langt inne i tangen, det er nødt til å være det kjedeligste og mest meningsløse som finst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja Du får passe på blodsukkeret ditt neste gang da.......ikke gi bort maten din til kråkene neste gang slik at du blir stille og lei på slutten av dagen

Strengt tatt burde Jerk-hodene være fornøyd med at det ble litt stille, de som er så glad i stillhet :lol:

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.