Gå til innhold
Fiskersiden

PÅMELDING VESTLANDSTREFFET


Recommended Posts

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er kveldsprogrammet også tilgjengelig for ikke påmeldte? Sliter som sagt med kone på helgenattevakt, og slike helger er hellige her i huset:( Med andre ord husfreden må prioriteres før fisking! Men når hu er på jobb kan eg stikke ut :D:( Evt. noen som vil fiske på Digerneskaia på bruskfisk på kveldstid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tømmerkaien er nok aktuell for nokon men svarthåen er sikrast i fra båt i Digernessundet.

:D Jo, men kveldsfiske torsdag kan jo elliminere denne arten for Svein. :D Då kan han senka skuldrene for resten av helga, så fremt ikkje treffspøkelset tar han dette året også(jmf sandflyndrehelvete ifjor) :(:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Jo, men kveldsfiske torsdag kan jo elliminere denne arten for Svein. :D Då kan han senka skuldrene for resten av helga, så fremt ikkje treffspøkelset tar han dette året også(jmf sandflyndrehelvete ifjor) :(:D

Kan fiske alle kveldene antar eg, og kansje litt på lørdagen hvis noen vil prøve seg på sandflyndre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fiske alle kveldene antar eg, og kansje litt på lørdagen hvis noen vil prøve seg på sandflyndre.

:( Med bedre guiding enn idag? ( fleipa med deg JOOST)

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kveldsprogrammet også tilgjengelig for ikke påmeldte? Sliter som sagt med kone på helgenattevakt, og slike helger er hellige her i huset:( Med andre ord husfreden må prioriteres før fisking! Men når hu er på jobb kan eg stikke ut :):) Evt. noen som vil fiske på Digerneskaia på bruskfisk på kveldstid??

Har ingen arter som inneholder brusk, så jeg er veldig gjerne med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med jeg også ;)

Noen må passe ryggen til gamlefar når han drar disse "store" haiene :P

Så kan vi snakke litt mer om hvor i pollen du tok HA`en din .... :)

Siden eg er fysioterapeut er han i gode hender :D

Gleder meg å prate om pollen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det under ei uke til Robert, Jon, Runar og undertegnede legger Føyno for våre hellige føtter, og gud bedre som jeg gleder meg!

PS: Jeg blir gjerne med til Digernes. :)

Endret av LasseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Jeg skal på treff med "Noregs Strikkarlag For Dei Spesielt Interesserte" den uken, så jeg må desverre melde avbud. :) Nei, dette blir moro gitt. Håper påskevinden gir seg innen den tid og at været blir knall. Men det blir det selvsagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir fint vær, har allerede pakka shorts og t-skjorter, gidder ikke å ta med noe annet.

:o Måtte du vera den som traff best med antrekket :D Uansett vær så er det nok av fiskemuligheter, enten frå båt eller frå land. Det byrjer å bli få dager att til treffet, noko som fører til ein viss kribling i ein gammal skrott :D PS! meinte ikkje følelsen eg fekk med tanke på Kim Andre i shorts og litt for liten t-shirt.

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det byrjer å bli få dager att til treffet, noko som fører til ein viss kribling i ein gammal skrott :D PS! meinte ikkje følelsen eg fekk med tanke på Kim Andre i shorts og litt for liten t-shirt.

ha! hvordan kom du på det da? :D:o greit at det kribler litt når du ser meg, men Hermy er litt mer naiv og lettlurt, dessuten er han bedre trent....

for meg er det samme hva slags vær det blir, har klær for det meste, bortsett fra når det går under 45 minusgrader og ditto varmegrader......men har trua på pent vær, er jo VÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det byrjer å bli få dager att til treffet, noko som fører til ein viss kribling i ein gammal skrott :D PS! meinte ikkje følelsen eg fekk med tanke på Kim Andre i shorts og litt for liten t-shirt.

:D Og det skal du få oss til å tru...

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.