Gå til innhold
Fiskersiden

Svart metall og svære fisker


 Share

Recommended Posts

men intet om de kjipe, late søppelsekkmallene ?? :D

(sorry, klarte ikke å la være :D )

Bare å konstatere et par ting Thor, vetslendinga som deg har ikke humor, så reger det for mye der borte... ;)

Da husker du kanskje Malle V.S. Hvitstør greia også....!? Bare å jobbe inn noen sponsoere det Thor så er jeg klar. Ta med sherpa.... :)

Malle ser fortsatt ut som et forvokst rumpetroll... :P CB, mente jo på at en av de var så feite i magan at de skulle ha "tullinger", ikke så langt unna :lol:

Endret av Flemms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Espen da, 207 og VHS opptak??? Ikke dvd opptager?? Tar en kopi her, vil se dette og veive med flagget på balkongen til ære for mannen som bor rett borti her!

tja, bare det å i det hele tatt fysisk være nødt til å putte ting inn i en maskin synes jeg er ganske gammeldags, enten det er VHS eller DVD, sentralisert diskbasert lagring er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, fint program med freske fraspark. Sensuren i NRK var ikke på jobb når redigeringen blei foretatt skjønner jeg :) .

Tankene vandret tilbake til Lasse Åberg og Jon Skolmen i sin lille "Titanic" der et øyeblikk. For en u-båt!

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metal og fisking i en herlig blanding, kan det bli bedre? :P

Burde vært starta en egen tv-kanal med slike program døgnet rundt. Tenk bare på potensialet i å ligge fyllesyk på sofaen og høre Cato fortelle fiskeskrøner/-historier en hel dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til alle venner på FS,

den dagen Thor får på monstermalla, skal dere være trygge på at jeg skal filme Thor hele veien ut, til cap´sen er under vann :D.

Har ALDRI sett en mer betenkt mann enn Thor, etter at jeg landa malla mi, jeg holdt på å bli dratt på elva flere ganger, og måtte ned i dyp hockey for å holde meg på beina.

og jeg veier over 100 kilo........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.