Gå til innhold
Fiskersiden

Svart metall og svære fisker


 Share

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det var deilig å endelig se noe annet enn laks og ørret på TV (nå er det jo ikke akkurat flust med fiskeprogram på TV uansett da). Ble sjukt sugen på mallefiske, men det er det verken tid eller penger til i år :( Ønsker flere slike programmer som dette, gitt :) Men er glad ikke dattera mitt satt sammen med meg og så på - litt vel mange nye gloser for henne å lære seg :):lol: Jeg lo derimot godt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mulig det ligger på norbits gitt.

Kommer sikkert,men foreløpig,nada :)

Edit:Det så forresten skikkelig moro ut.Svære fisker.Glad jeg ikke er bitt av den basillen,det tror jrg hadde blitt en kostbar fornøyelse i tillegg til alt annet:)

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så forresten skikkelig moro ut.Svære fisker.Glad jeg ikke er bitt av den basillen,det tror jrg hadde blitt en kostbar fornøyelse i tillegg til alt annet:)

Det er en deilig basill å være bitt av! :) I tillegg er det ikke uoverkommelig dyrt; rundt ti lapper per fisker for en uke, reise, leiebil, opphold og fiskekort inkludert. Så kommer naturligvis alt utstyret i tillegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner bli et marked for VHS-opptaket jeg sitter på skjønner jeg...

Et fiskeprogram utenom det vanlige. Hadde kanskje forventet noe mer bilder fra barndom og oppvekst all den tid programtittelen faktisk var Cato Bekkevold. ;-) Hohoho...

Befriende usminket som det gjerne er når man er på tur.

Men Cato, ærlig talt - hvem i all verden var han der bergenseren med multidialektene som du måtte dra med deg over alt?

Yngve Ask leverer som vanlig gode varer og Nilsen har en egen vri på ting og ser ut til å evne godt å tilpasse seg etter hva han filmer...

Jeg antar det finnes utallige timer med "svada" på tape så her borger det for en dobbel-DVD med mengder extramateriale....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra program! :lol:

Tror nok mange utenforstående stusser litt over at han setter en abbor høyere enn de flotte fiskene han fikk på filmen

Det betyr kun en ting. Cato har godsmak :lol:

Svert lite kan måle seg med ferskvanns ridderen.

Jeg har selv holdt mine klamme hender rundt ett eksemplar på ca1,8kg.

Kjempebra program. Skulle ønske det varte lengere.

Kansje like så greit med sende tidspunktet mht språkbruken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra! Mye bra fisk, og når programmet er krydret med mange geniale replikker, er det bare nødt å bli genialt!

Noen flere som hørte at det ble hintet til ThorEH?

:angry: Nei, ikkje anna enn det var godt Grutle ikkje var 1,40 høg og 30kg når monstermalla ville dra han i elva. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt KONGE Cato, Grutle, Øystein og Ikke misnst sherpa film. Takk gutter! Det meste er jo sakt her :) Masse fete(les lite jålete) komentarer rett fra levra, slik vi liker det! Beste av allt var komentaren til slutt, om abbor over 2k som beste fiske minne! Da banket sportsfiske hjertet mitt ekstra hardt :lol:

Håper vi får se mere fra den kanten på TV!!!

Endret av Flemms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var desidert noe av det beste som er vist på norsk tv på evigheter. Og som Flems og flere har nevnt tidligere, er det noe som kommer til å huskes lenge, så er det abbor komentaren. Den fikk meg til å smile lenge etter at programmet så alt for tidlig var over. Håper virkelig på mer i fra den kanten og DVD filmen skal i hus så fort det lar seg gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt KONGE Cato, Grutle, Øystein og Ikke misnst sherpa film. Takk gutter! Det meste er jo sakt her :D Masse fete(les lite jålete) komentarer rett fra levra, slik vi liker det! Beste av allt var komentaren til slutt, om abbor over 2k som beste fiske minne! Da banket sportsfiske hjertet mitt ekstra hardt :D

Håper vi får se mere fra den kanten på TV!!!

men intet om de kjipe, late søppelsekkmallene ?? :lol:

(sorry, klarte ikke å la være :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.