Gå til innhold
Fiskersiden

Svart metall og svære fisker


 Share

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig bra Cato,Grutle og Øystein.

Noen gullkorn var det også ..

"beina mine ser ut som to jordslåtte lik , som fattern ville sagt"

................, det er bare snakk om å treffe rett hull! :)

Og når Grutle holdt på å bli dratt på elva: Han er ikke akkurat 1,40 0g 30kg! (ThorEH)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai...kunn 6 månder til, så sitter vi der atter ved Ebros bredd :)

Kanon program ,som til og med kona gapskratta av (de "jordslåtte lika" fikk fart på lattermusklene :lol: )

Til alle de med trang til sure oppstøt angående mallefiske, blablabla.....sveive inn tom søppelsekk osv, dere fikk kanskje noe å tenke på?... :)

Gleder meg STORT til DVD´en kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra fisking. :D

Litt for kort. :)

Kunne moderert språkbruken litt :lol: (er ikke prippen, men når du ser det sammen med kona....).

Men kule gutter B)

Hva syntes egentlig den tyske journalisten om å bli dratt ut på isen midt på vinteren i mørke? :)

Ganske bra, men forbedringspotensiale etter min mening.... beklager.....

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai...kunn 6 månder til, så sitter vi der atter ved Ebros bredd :)

Kanon program ,som til og med kona gapskratta av (de "jordslåtte lika" fikk fart på lattermusklene :lol: )

Til alle de med trang til sure oppstøt angående mallefiske, blablabla.....sveive inn tom søppelsekk osv, dere fikk kanskje noe å tenke på?... :D

Gleder meg STORT til DVD´en kommer..

Og gleder meg enda mer til vi skal reise til Spania igjen!

aaahhhh, abstinensen er forferdelig i dag! Verre enn den verste bakrus. B) Og ja, de som mener at mallene er daue bør vel ha fått åpnet øynene noe her? Og ja, det er en av grunnene til å reise sammen med ThorE. Kan ikke gå glipp av seansen NÅR han endelig kroker en stor malle (det skjer nok til høsten...?)! :)

Artig program, og alt i alt stor reklame for fiskemiljøet, språket til tross, som vel får den mest hardbarka nordlending til å bli misunnelig, og å fremstå som en søndagsskoleelev. Kanskje bra programmet gikk så sent på kvelden? Men Cato er Cato, og så herlig befriende at noen tør å være seg selv så helt ut til fingerspissene også på TV. Med sitt snakketøy er han den fødte stjerne for TV-mediet, i motsetning til noen av oss andre. Bli ved din lest er det noe som heter; og det er en grunn til at noen av oss helst bør holde oss så langt unna TV-mediet som mulig! Noen av oss egner seg kanskje best i skriftlig form? Og det har ikke bare med utseende å gjøre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig artig at han av alt det han har vært med på setter 2kg abbor som all time high.

Ja, det er artig, men det viser også hvor bra perspektiv Cato har på det han gjør. For av alle de utfordringene vi kan gi oss i kast med er det liten tvil om at en abbor over 2kg er en av tøffeste. Dette skyldes delvis at slike drømmeabborer er så forbasket sjeldne, men også at det er vanskeligere å fiske målrettet etter VIRKELIG stor abbor enn store eksemplarer av mange andre arter. Jeg skjønner Cato godt jeg! Og dette er noe av det geniale med specimenfisket; det er ikke vekten i kilo eller gram som er det viktigste, men hvor stor fisken er RELATIVT sett i forhold til artens potensiale, i den grad vi i det hele tatt bør fokusere så mye på å ta de største da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.