Gå til innhold
Fiskersiden

Lovens voktere...


Daggers
 Share

Recommended Posts

Phew. Jeg som var redd det var spikerkøller, spikermatter og spikerbomber de skulle brukes til :)

Jeg skakke love no, jeg er aldri der i gården på annet enn konserter og for god billig mat.

Men at noen er drøyere enn andre der i gården har det jo aldri vært tvil om. Jeg velger allikevel å tro på blitz når de sier at knallskudda faktisk blei tatt fra noen og lagt igjen på blitz. At de ikke skulle bruke dem i natodemon er jo vaffal utenfor tvil.

Det finnes mest mengder av på blitz er nok uansett vaffelrøre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha hatt litt å gjøre med politiet i Bergen de siste årene, kan jeg trygt skrive under på at det er MEGET ymse av hvilket personell som havner i den etaten.. :hailfs:

Resten av ytre høyre-ytre venstre debatten gidder jeg ikke begi meg inn på :D

Som det er i alle bransjer..... direktører, regnskap, elektro-selgere, m.m. Det varierer vel også hva slags service vi får i sportsfiskebutikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... I min ungdom førte jeg et liv der jeg kom mye i kontakt med onkel, men i Haugesund var det mange av lovens lange armer som faktisk var i stand til å utvise skjønn! I Bergen har jeg blitt lagt i jern av samme nazi-dama tre ganger uten noe som helst grunn :D

At hele pågripelse\jernlegging bare har vært det reneste vås har blitt bekreftet gjennom løslatelse etter 10min i maja :hailfs: Den siste gangen kom dama springende etter meg og sa jeg hadde spyttet på bilen deres. Faktumet at jeg aldri hadde vært nærmere enn 20m fra bilen hadde ingenting å si :D

Etter innrømmelse av at de hadde tatt feil mann og 20min i maja, samt ydmykelsen av å bli lagt i jern foran kompiser og ei dritfin dame, lot de meg gå... Uten beklagelse selvfølgelig!

Tequila : Du kan ikke sammenligne politiet, militære og dørvakter med noen som helst andre yrkesgrupper!!! Selvfølgelig finnes det råtne bankdirektører, lærere og piloter, men det er i disse maktyrkene enn finner MANGE ukvalifiserte folk... Med det mener jeg folk som aldri skulle bli satt til å ha ansvar ovenfor andre mennesker! Ustabile, maktsyke, mobbeoffer, narsissister, psykopater etc etc

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kasteskyts og knallskudd, til og med politiet er blitt retorikere nå. Rett og slett stein og fyrverkeri. hehhe. Det var jammen bra de tok denne aksjonen og fant så mye skummelt. Nok en gang et eksempel på idioti fra den blåkledde gjeng. Tror at i andre miljøer som har blitt angrepet både med bomber og pistoler ville du funnet mer heavy skyts enn som så. At de rett og slett ikke finner annet enn stein og fyrverkeri til forsvar, det er fa.. meg ikke så gærnt..

politiets rassia

EDIT: Innlegg fjernet. Man kan uttrykke sin uenighet på en annen måte takk-KIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merksnodig hvordan noen til stadighet helt uforskyldt havner i den lange armen :D

Selv har jeg 15år med beruselse på offentlig sted bak meg uten en eneste hendelse med gutta i blått- da ser jeg bort fra at jeg et par ganger har blitt anmodet om å tømme ut øla jeg gikk og drakk på midt i gågata :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 av årene er forøvrig tilbragt i Bergen.... men det er godt mulig de har lav toleranse i Bergen, men jeg må si det kanskje er på sin plass. Jeg følte meg ofte litt utrygg på Torvalmenningen pga det store antallet drita fulle tenåringer som rava rundt med kompisgjenger og flasker i hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg ofte litt utrygg på Torvalmenningen pga det store antallet drita fulle tenåringer som rava rundt med kompisgjenger og flasker i hendene.

Det var vel festkompisene til han over deg,tenker jeg :hailfs:

edit:han over deg =ford prefect:)

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila : Du kan ikke sammenligne politiet, militære og dørvakter med noen som helst andre yrkesgrupper!!! Selvfølgelig finnes det råtne bankdirektører, lærere og piloter, men det er i disse maktyrkene enn finner MANGE ukvalifiserte folk... Med det mener jeg folk som aldri skulle bli satt til å ha ansvar ovenfor andre mennesker! Ustabile, maktsyke, mobbeoffer, narsissister, psykopater etc etc

Du forstår hva jeg mener? Ikke skjær alle over en kam.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått bank av snuten.

Men jeg synes godt man kan ha et kritisk lys på folk som har monopol på maktutøvelse,

på vegne av staten.

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article716488.ece

http://www.spesialenheten.no/

Lurer på om de er like flinke til å fjerne råttene egg som SEFO var i sin tid?

Edit: Er vist samme fyr som var involvert i denne saken her:

http://www.nrk.no/distrikt/sor_trondelag/n...er/1233040.html

Endret av Chris77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt av en diskusjon du starta, Daggers, og mye bra og mye besteborgelige fraser har blitt servert uten at jeg har falt for fristelsen til å delta i diskusjonen, men nå er jeg fa.n meg forrbannet. Hvordan er det mulig for en norsk polititjenestemann å bli dømt på noen ting som heslt?!?!!? Jeg sikter jo da til saken som er nevnt over. Siste nytt; Saken henlagt pga. bevisets stilling!!!!!!!!!! Sakens fakta er; Eugene Obiora blir lagt i bakken av politiet med et omdiskutert nakkegrep. Han mister bevistheten, og dør kort tid etter!!!!!!! Bytt ut polititjenestemannen med en barnevernsarbeider ......................... eller en dørvakt ............... eller en utevernsarbeider ........................ eller en pleierassistent ..................... eller en "blitzer" ...........eller f..n meg HVA SOM HELST. . Resultatet hadde blitt en helt annet. SKAFF DERE EN JOBB I POLITIET, OG DERE ER SANNSYNLIGVIS LIKE SIKKER PÅ Å SLIPPE SIKTELSE SOM EN SOM KJØRER MED DIPLOMATSKILTER PÅ BILA. Dette er f..n meg en SKAM!!!!!!!!!! :P<_<<_<:):D

M vred h Bad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ta den store volden da, Daggers, når de kan ta den Lillevolden.

Mvh Bad2

Ansiktet mot asfalten trikset har jeg sett blitt brukt på 14 år gamle jenter på 30 kilo. Veit ***** ikke hva de lærer på politihøgskolen, men psykologi lærer de ihvertfall ikke.

Ellers er jeg enig BAD 2. Det er HELT umulig å bli dømt for noe som helst. Tror vi burde henta et par fra Pefo til SEFO, så hadde nok ting blitt annerledes

"Emma fra pønkernes særskilte etterforskningsorgan for politisaker, PEFO, er klar i sine krav til videre fullmakter:

"Politigjengmedlemer bør kunne stoppes og visiteres for den minste forseelse, det være seg ’bare’ å svinge opp på fortauet. Det er ingen hemmelighet at spesielle typer biler og ridedyr gir status i disse miljøene. Det bør åpnes for muligheten til å konfiskere disse og andre statussymboler, ikke minst våpen, kun ved den minste mistanke om at de benyttes i sammenheng med kriminell adferd.

"Forventingene til anvarstagen innad i Politi-miljøet er krystallklart: - Vi retter med dette ut en forspørsel til sivilistene i politikorpset om å komme fram med det de vet. I denne kampen må vi alle stå sammen", avslutter Emma. " (sitat fra blitz.no)

Uinteressant da Bunker & co har overbevisty oss dumme om at vi ikke kan tro på noe som helst som formidles via det "statsstyrte" media.........

Jeg har nå offisielt sluttet med både aviser og tv :blink:

Psst, tv2 er på ingen måte statsstyrt, men derimot styrt av kapitalistkøller på ytre nyliberale høyre.

Ellers har du selvfølgelig helt rett. :D:D

Når er en ser på nyheter eller leser aviser, er det viktig å huske at journalistene ikke har noe mer peiling på politikk, demonstrasjoner og sport, enn de har på fiske. Utfra hva vi har lest om det de siste årene er det vel ingen grunn til å bruke de som kilde til noe som helst. -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Nei.... det var ingen bombe... men nok en agurk nyhet.

Når politiet har vært i medias søkelys med negativt fortegn en stund (og jeg sier ikke at de ikke har fortjent det) så er det alltid en tosk ett eller annet sted som finner ut at NÅ skal vi spørre om folk stoler på de.

Det samme var det jo med Gilde for bare noen få måneder siden.

Fortjent der også.

Men bombe??? Næ.... Nyhet? Neppe.

Skjer det ikke noe annet som er mer spennede da??? F.eks. har jo fru bekham nå gått ut å avkreftet (eller avbekreftet som Erik Walmann liker å si/skrive) at hun har en dildo med diamantar til 10 mill...

Det er en nyhet som er vel så bra.

*GJEEEESP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.