Gå til innhold
Fiskersiden

Trolling treff??


S.U
 Share

Recommended Posts

Hva med å lage en trolling treff til våren????[ :o )][?]

Der nye eller de som har tenkt til å starte/prøve hvordan dette fungerer?[ :) ]

Har fått noen spørsmål ang. trolling treff til våren.

Kommer tilbake med litt mere info senere.

Tror det blir på steinsfjorden/tyrifjorden.Så vi kan vise fram trolling utstyret og få fisk under buk av utstyret.Regner med att det er flere som kan stille med båt,så alle kan få bli med en tur ut i båtene.alle som har lyst til å møte opp med eller uten båt er selvfølgelig velkommen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt forslag Steinar[ :o ]

Jeg blir med[8D]

Kanskje jeg og Steinar kan dra i gang et treff i sammarbeid med Remy/Espen [?]

Så samler vi noen Båter i miljøet pluss forumets medlemmer med båt og så dytter vi inn Matroser i ledige båter.

vi enes omm et vann og prøver derifra[ :) ][8D]

Vi snakkes mer om det til søndagsturen S.U[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle båten ja.... hvordan er det med den da?

En godt innfisket båt 10 gjedder over 10kg,15,44 som størst,laks 15kg,venern laks 7,5kg.venern ørret 6,99kg,gjørs 4+,abbor 1,35kg,ørret 4,6kg,over 4 tonn med gjedde har vært i båten,som er satt ut igjen... blir mye mimring det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Blydonkern

Godt forslag Steinar[ :o ]

Jeg blir med[8D]

Kanskje jeg og Steinar kan dra i gang et treff i sammarbeid med Remy/Espen [?]

Så samler vi noen Båter i miljøet pluss forumets medlemmer med båt og så dytter vi inn Matroser i ledige båter.

vi enes omm et vann og prøver derifra[ :) ][8D]

Vi snakkes mer om det til søndagsturen S.U[ ;) ]

Mjøsa må jo være et ypperlig sted på våren? Har eiendom og brygge nede ved vannet, kan stille med grill og sitteplasser både før og etter trollingøkta. Så kan vi grille pylser og ljuge om fisken vi ikke fikk opp i båten fordi håven var for liten.[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Steinar.

Joda, den tar fortsatt fisk i massevis. [ :o ][ ;) ]

Var utpå og prøvekjørte en dag og fikk flere store torsker(7 til 10 kg) og sei. Ingen sjø-ørret enda, men det blir vel. Fått på den en 80 hk motor så det går virkelig unna med bensinen [ :) ] Bruker en 5 hk til dorging og det går aldeles utmerket. Fått dreisen på dypdorgen nå også, så dette blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjøsa hørtes fint ut...

Eller om en ska ta en gjeddetur.Det er ikke altid en får ørret .

Tenkte att de er litt lettere å få gjedde, så de som ikke har prøvd trolling før se hvordan dette fungerer..Dette kan vi jo bli enige om..Kansje en kaffe treff først. mars/april??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden detter er er en tur ment for folk som skal få se hvordan en troller...blir det nok en gjeddetur

jeg tipper at Tyri/steinsfjord eller Øyeren blir mer aktuelt for treffet siden de vanna er mer "sentral" møteplass for de fleste her på forumet[ :) ]

eller hur Steinar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Gjest La Dolce Vita

Större chans för bomtur då Andreas och när det ska introduceras trolling bör det ju bli lite fisk på de som prövar. Gäddan är lite tacksammare att försöka på. Om man tar en träff över två dagar kan man ju köra på öring kväll/ natt/ tidig morgon för de som orkar.

/LDV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av La Dolce Vita

Större chans för bomtur då Andreas och när det ska introduceras trolling bör det ju bli lite fisk på de som prövar. Gäddan är lite tacksammare att försöka på. Om man tar en träff över två dagar kan man ju köra på öring kväll/ natt/ tidig morgon för de som orkar.

/LDV

Du har vel et poeng...

Som du sier er det jo kanskje muligheter for begge deler. Det foregår vel på litt forskjellig måte?

Jeg har kun dorget gjedde et par ganger, men det var noe HELT annet en SØ dorgingen jeg var vant til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bestemt basta at det blir gjedde....med den grønne dritten er lettere å få en en ørret

slik at de "nye" kan se hvordan det funker i praksis

blir det en tur i tyrifjord så kan det bli en kombi Ørret/grønt fiske[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.