Gå til innhold
Fiskersiden

guiding i sandefjord-østlandsområdet


kim andre
 Share

Recommended Posts

legger denne ut her og:

blir en familietur til helgen, noen som har mulighet til å guide eller evnt. peke ut vann med bla disse artene:

gullfisk

regnlaue

flire

stam

asp

hork

gullbust

dvergmalle

solabbor

gjørs

nipigget stingsild

sikkert flere jeg ikke kommer på.

i saltvann er jeg ute etter :

havabbor

fjesing

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

paserer du mitt område kan jeg vise deg ei tjenn med normalt leverer gullbust.og et annet som garantert gir laue. har ikke tid til å fiske selv da barneflokken min er hos meg.om du er intressert i suter er denne også rimelig bankers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke "kastet bort" tid på fjesing og havabbor når jeg var østpå, da begge artene kan tas relativt "lett" her vest. Når jeg leser hvor mye endel sliter emd å få HA i Oslofjorden tror jeg kanskje den er lettere her også...... og fjesing er jo "bankers" på Karmøy på denne tiden av året :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok fornuftig det. kommer nok bare til å satse på arter som IKKE er i Stanvangerområdet. men skal campe på ei strand, så det er mulig det blir et par forsøk etter fjesingen da.....

Jørgen: toppers, har merka det av på storfisker :D:). andre muligheter i ditt område?

bsalte: suverent, hadde du giddi å sende meg kartlink og evnt hvordan man får artene i disse vanna?

laksefiskern: :o:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må først lære meg hvordan jeg gjør dette kim.... men sender en pm med navn på vanna og veibeskrivelse.... må visst jobbe litt med data kunnskapene mine.......... :D

hehe! går helt fint. tar gjerne i mot PM, så blir det en liten tur innom vanna på veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at jeg får muligheter på gullfisk, laue,regnlaue og gullbust til helgen. resten må jeg nordover til Oslo-området for å fiske?

Hva sierru til småfrekk kommunisthai på lørdag da? hæ,hæ, hæ??

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.