Gå til innhold
Fiskersiden

Tur på flatelva....


Pero
 Share

Recommended Posts

Takker så mye, var en helmaks opplevelse!

Holdt jo på en hel liten evighet føltes det som og fikk den etterlengtede store skjelven underveis. Etter et helt nydelig take, ville den bare ikke inn- råsterk. Det er jo i slike situasjoner en vurderer om en kanskje skulle ha hatt noe kraftigere utstyr, liksom ikke helt greit å presse med en syver på en sø av dette kaliberet i det draget som var:) Gikk jo i lufta flere ganger og greier, men knall gøy. Samme spotten som jeg tidligere har landet både en på 3.5 og på 6, men dette begynner jo å bli en stund iden.

Og jeg som egentlig hadde tenkt å kræsje på sofaen etter jobb i går:) Btw skal på Holmesland A i dag:)

Endret av Pero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye, var en helmaks opplevelse!

Holdt jo på en hel liten evighet føltes det som og fikk den etterlengtede store skjelven underveis. Etter et helt nydelig take, ville den bare ikke inn- råsterk. Det er jo i slike situasjoner en vurderer om en kanskje skulle ha hatt noe kraftigere utstyr, liksom ikke helt greit å presse med en syver på en sø av dette kaliberet i det draget som var:) Gikk jo i lufta flere ganger og greier, men knall gøy. Samme spotten som jeg tidligere har landet både en på 3.5 og på 6, men dette begynner jo å bli en stund iden.

Og jeg som egentlig hadde tenkt å kræsje på sofaen etter jobb i går:) Btw skal på Holmesland A i dag:)

Grattis med konge Ørret Pero!

Holmesland A i dag høres ikke feil ut det heller......bør kunne plusse på i fryseren med litt fisk da :)

Tvi-Tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det väre slik at vi kanskje treffer neste helg da. Vi skal jo väre på holmesland A fra 1. til 4. sept.

Hadde jo värt artig om det var litt fisk. I fjor ble det jo en på 6,5, en på 4,5 en på 3 og en normal mandalslaks på 1,5kg.

Bare å gratulere med flott fisk Pero.

Hvordan er det med sittegruppa og gapahuken på Holmesland A, har flomen tatt med seg alt sammen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ty. Du skulle tatt en tur Ford. Fisker Holmesland a 4 og 6.9, da er det ledig 3 kort.

Sittegruppa har jeg ikke sett noe til. Der den pleide å stå er det ca 1 m vann. Skal fiske hauge A den 31., så da står vi vel på hver vår side Erik:) eller gir vi oss når dere kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ty. Du skulle tatt en tur Ford. Fisker Holmesland a 4 og 6.9, da er det ledig 3 kort.

Sittegruppa har jeg ikke sett noe til. Der den pleide å stå er det ca 1 m vann. Skal fiske hauge A den 31., så da står vi vel på hver vår side Erik:) eller gir vi oss når dere kommer?

Vi begynner først på lørdag kl 1800 Pero. Da har du tid til å ta deg en tur over da !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært hyggelig det. Alternativt kan jo dere stikke innom på Hauge A og si hei, før dere reiser over til andre siden. Så får du hilse på gjengen.

Regner med at det blir en grillings elle to i løpet av lørdagen:) Dere reiser ned fredag?? og intet fiske før lørdag kl 18?

Endret av Pero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært hyggelig det. Alternativt kan jo dere stikke innom på Hauge A og si hei, før dere reiser over til andre siden. Så får du hilse på gjengen.

Regner med at det blir en grillings elle to i løpet av lørdagen:) Dere reiser ned fredag?? og intet fiske før lørdag kl 18?

Vi vil nok ha avreise lørdags morgen. Vi skal hente fiskekorten på Sandnes camping, der skal vi også sove første natten. Så vil vi flytte opp til vår kompis Sigurd Usland som vi har bodd hos de siste tre årene.

Vi vil vel være i traktene rundt kl 1400 og da blir det vel noen timer med forbredelser, men får vi tid (å det bør vi få til) så stikker vi innom og får litt fersk dagsinfo, kan være nyttig det. :lol:

Vi skal fiske fra lørdag kl 18:00 til tirsdag kl 18:00.

Har svært lave forventinger til fisket men som alltid er det skit deilig å være på fisketur............. :)

Gleder meg veldig til å gå med to-håndsen, få go følelsen. Prøve å få til det perfekte kast.

Trente jo litt i Ogna å det virker som det sitter greit........... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.