Gå til innhold
Fiskersiden

Endelig!!


kim andre
 Share

Recommended Posts

haha, takker for tilliten fra en del av dere

Stemmeskifte og erreksjon.... din jækel! :):blink:

kjønnshår fikk jeg da jeg ble 30....

samlivsbrudd....neida ^_^

klare å knyte sluk...derfor jeg har med kona

Bin Laden video er det ikke

brannsuporter.....DET kommer vel ikke til å skje......

fløyfisk, det har jeg ikke sett her til nå

dip og potetgull, JATAKK!!

Idol, pøh! stiller med Øystein og Karleif når det er audition her i Stavanger

frisk, JEPP!!

derfor blir det blir altså fisketur i morgen, skal overnatte ved sjøkanten med guttungen og kjerringa i lavou :):):)

første hald? tja, første på den plassen men om det blir med kone eller bitchen min (Hermy) får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er på Stord til i morgen, så kommer Hermy hjem igjen :):), hadde det ikke vært for andre planer, hadde jeg blitt med opp jeg og :blink:

:) Gratulerer med fantastisk gode nyheter, Kim, no er det jo ein del fiske å ta att etter ditt fiskefråvær, men Lars og Lasse er på kvelds/nattur i Langenuen så om bitchen kjem tidleg heim i morgon er vell tvilsomt. :) Du er hjerteleg velkommen opp her kva tid som helst. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hailfs: Gratulerer med fantastisk gode nyheter, Kim, no er det jo ein del fiske å ta att etter ditt fiskefråvær, men Lars og Lasse er på kvelds/nattur i Langenuen så om bitchen kjem tidleg heim i morgon er vell tvilsomt. :) Du er hjerteleg velkommen opp her kva tid som helst. :)

takker for det Even, ser frem til å treffe på deg og gutta på stord igjen :hailfs::)

og Lars kommer, turen er avtalt allerede, og Lars er en trofast fyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lenge siden siste skikkelige tur nå, har ikke stått på tilbudene fra gode kompiser som Hermy, Øystein, Karleif, gjørs og Seth. men nå fremover er det å få ferdig båten, fiske på noen nye plasser (takker til de som har forært oss disse tipsa), og ikke minst en helgetur til Bergen i løpet av høsten.

ble desverre ikke østlandstur denne gangen, så de småflekka haiene får vi prøve på plasser her i området....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jaggu på tide :) Er det en ny plass som skal testes denne gangen?

vet ikke hvor vi ender opp på søndag , men overnattinga blir på en helt ok plass, men fokus er da på bålkos og guttungen. tror ikke det blir mase råe fisker, men man vet jo aldri :hailfs::)

blir jo spennede med dere to i morgen da :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.