Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

Tottenham idag... En var de store kampene under sessongen. Får håpe på kanonkamp hvor vi pløyer over møkka :)

Utmerket spådom!!!

Bra av fulham oxo he he he. Satse på at rovers fiksa et eller anna, men e vel ikkje sannsynlig

Endret av Arachnida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tottenham idag... En var de store kampene under sessongen. Får håpe på kanonkamp hvor vi pløyer over møkka

he he, dette ble som å ta sukketøy fra ungene, jfr RvPs feiring på 3-0 scoringen. Klasseforskjell, selv om Arsenal spilte kun på det jevne. Men de gjorde ihvertfall en profesjonell jobb, og Tottenham var i realiteten sjanseløse i det Arsenal fikk sin ledelse. Det er langt frem, men dette ser lovende ut, selv om det blir veldig vanskelig å slå både Chelsea og ManU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chelsea ser skummle ut, det har jeg sagt hele veien. Nå skal vi jo møte dem denne mnd.. Får satse på de offrer alt neste helg mot united. United derimot har vi vist at vi lett kan hamle opp med, det er et ran at vi ikke fikk med oss tre poeng fra Old Trafford, og katastrofe at det ble 0. At vi slår de hjemme er jeg overbevist om.

En glede å se at Emirates ser ut til å ha blitt vår lekegrind. Vunnet samtlige kamper der denne sessongen, og de fleste med stil. Dette er viktig over tid

Endret av Marius-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chelsea ser skummle ut, det har jeg sagt hele veien.

Glem ikke at Chelscum skal sende noen ikke helt ubetydelige spillere til Afrika-mesterskapet; Dogbreath, Essien, Kalou og Mikel hvis jeg ikke husker feil. De blir borte i en måned. ^_^

Ellers, så konstanterer jeg at førstnevnte herremann nok en gang "daua" innenfor 16 meteren mot Bolton i går.... Huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke den straffa helt grei? Så den bare på tv2 sporten igår.

Han er jo ikke alene i ligaen om å DAUE innenfor 16m, der har dere en vel så god kandidat :) Men drogba er jo unik da han "dauer" overalt

Syns ikke det, men meg om det....

Btw, syns det blir litt "hårete" av deg å sammenligne StevieG med Dogbreath, Marius. ^_^

Fy skam seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StevieG "diver" nok litt vel mye han og, men han ser i det minste ikke ut som han dauer i hver eneste tackling, eller tacklingsforsøk ! Det er det som irriterer meg mest med Drogba, han er tross alt en mann med en fysikk som hadde fått Hulken til å ihvertfall tenke seg om ett lite øyeblikk, men allikevel så ligger han og ruller rundt i ett minutt om noen ser hardt på ham....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som irriterer meg mest med Drogba, han er tross alt en mann med en fysikk som hadde fått Hulken til å ihvertfall tenke seg om ett lite øyeblikk, men allikevel så ligger han og ruller rundt i ett minutt om noen ser hardt på ham....

he he, og apropos det å se hardt på noen, hvis det er noen som virkelig KAN det med å se hardt på noen så er det jo Drogba, jfr hans reaksjon overfor Øvrebø etter å ha blitt slått ut av Barca i CL i vår.... Hans reaksjon der burde jo MINST kvalifisere til påmontering av munnkurv og tvangstrøye, og livstidsopphold på psykiatrisk institusjon...! ^_^

pg btw, filming er en uting uansett hvsm som driver med det. Men det er jo ganske typisk at når en Arsenal spiller (Eduardo) hadde EN liten uskyldig filming ble det ramaskrik, med flere spaltemeter i media, og hysteriske reaksjoner fra fotballens høye herrer, mens folk som Drogba, Rooney (den verste av dem alle?) og Gerrard får lov til å fortsette ustraffet med sine patetiske søknader om opptak til teaterhøyskolen... forstå det den som kan.

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pg btw, filming er en uting uansett hvsm som driver med det. Men det er jo ganske typisk at når en Arsenal spiller (Eduardo) hadde EN liten uskyldig filming ble det ramaskrik, med flere spaltemeter i media, og hysteriske reaksjoner fra fotballens høye herrer, mens folk som Drogba, Rooney (den verste av dem alle?) og Gerrard får lov til å fortsette ustraffet med sine patetiske søknader om opptak til teaterhøyskolen... forstå det den som kan.

Dønn enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten litt feil når en spiller som el-hadji diouf virker som en 'ærlig' spiller i forhold til englands helter som rooney og gerrard. scouserkompiser forstår heller ikke hva jeg snakker om når jeg kaller gerrard en femidott av en spiller

håpe på at birmingham tar seg av adebayor og co i dag.

Edit: en liten trykkleif som vart fjerna...

Endret av Arachnida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StevieG "diver" nok litt vel mye han og, men han ser i det minste ikke ut som han dauer i hver eneste tackling, eller tacklingsforsøk ! Det er det som irriterer meg mest med Drogba, han er tross alt en mann med en fysikk som hadde fått Hulken til å ihvertfall tenke seg om ett lite øyeblikk, men allikevel så ligger han og ruller rundt i ett minutt om noen ser hardt på ham....

Kommer aldri til å benekte at StevieG har hatt sine ulne øyeblikk, men fra det til å sammenligne med Dogbreath, er litt drøyt. :P

Ellers så er vi helt enige om sistnevnte. At juks ikke lønner seg er Didier et levende bevis på!!! :lol:

he he, og apropos det å se hardt på noen, hvis det er noen som virkelig KAN det med å se hardt på noen så er det jo Drogba, jfr hans reaksjon overfor Øvrebø etter å ha blitt slått ut av Barca i CL i vår.... Hans reaksjon der burde jo MINST kvalifisere til påmontering av munnkurv og tvangstrøye, og livstidsopphold på psykiatrisk institusjon...! ;)

pg btw, filming er en uting uansett hvsm som driver med det. Men det er jo ganske typisk at når en Arsenal spiller (Eduardo) hadde EN liten uskyldig filming ble det ramaskrik, med flere spaltemeter i media, og hysteriske reaksjoner fra fotballens høye herrer, mens folk som Drogba, Rooney (den verste av dem alle?) og Gerrard får lov til å fortsette ustraffet med sine patetiske søknader om opptak til teaterhøyskolen... forstå det den som kan.

Nå må du se og komme deg til Tofte optikk igjen, Rune.

Btw, den verste diveren hos dere er rvp..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='PRH' date='01 November 2009 - 18:28' timestamp='1257096488' post='546464'

Nå må du se og komme deg til Tofte optikk igjen, Rune.

Btw, den verste diveren hos dere er rvp..... :P

Det er mulig, men er ikke inærheten av verken gerrard eller forsåvidt torres (ganske like de to) :lol: Men at Drogba topper er nå iallefall jeg enig i. Mannen er jo så stor og sterk, at han samtidig er skjør som porselen blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget god kamp. Synd med baklengsmålet, men det er Wenger sin stil å vinne 4-1 i stedet for 3-0

Bånn solid av Arsenal. Men de må liksom gjøre denne ene bisarre blunderen i hver kamp, som gjør at nullen bakover sprekker. Til å leve med når man scorer fire, men spørs om dette er bra nok når man møter de beste lagene...? Arsenal har nå ti strake seire med målforskjell på 33-7 hjemme så langt i år (i alle turneringer), og totalt 14-2-2 med målforskjell på utrolige 51-18. Det blir omtrent 3-1 i snitt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er merkelig hvordan "lyset blir slått av" nesten i hver kamp. Det finnes det absolutt ikke rom for i cupdelen av CL. Det er på den måten man ryker på bortemålsregelen

Endret av Arachnida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.