Gå til innhold
Fiskersiden

Vestlandstreff 2008


 Share

Recommended Posts

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kansje Rabbencamping i Uskedal hadde vært noe: http://www.rabbencamping.no

Her er det gode muligheter for kystmeite rett utanfor campingen, båtplasser og leie, og ca. 3 kvarter til Mauranger. :)

Edit: får ikke linken til å funke :-(

Endret av Joost.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner du det på Vestlandet da Ola ?

Å finne en plass uten regn, det blir nok ikke lett, men å komme i le av vinden er vanligvis ikke det verste.

Åkrafjorden, Sandsfjorden, Etnefjorden osv osv er plasser med lite vind i forhold til hvordan det er helt ute ved kysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom Måløy og Stadt så ligger det en øy med muligheter for overnatting av større grupper. Denne øya heter Silda. Det går ferge dit og fiskemulighetene på dette stedet er enorme! Jeg har selv fått mye flott fisk i dette området.

Jeg har fisket med stang og line i dette området og fått mye fin steinbit opp til 13,5 kg, mange havål med største på 28 kg (ikke på stang!), enorme mengder med flyndre av ymse slag, blandt annet rødspette på 4,5 kg og utallige kveiter(heller ikke på stang!), stor sei og torsk, perverse mengder med lyr på 1-5 kg + + Plassen kan nok være utsatt for dårlig vær, men fisket i området er bra.

Du KIS får ta et søk på Google og sjekke ut denne plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom Måløy og Stadt så ligger det en øy med muligheter for overnatting av større grupper. Denne øya heter Silda. Det går ferge dit og fiskemulighetene på dette stedet er enorme! Jeg har selv fått mye flott fisk i dette området.

Jeg har fisket med stang og line i dette området og fått mye fin steinbit opp til 13,5 kg, mange havål med største på 28 kg (ikke på stang!), enorme mengder med flyndre av ymse slag, blandt annet rødspette på 4,5 kg og utallige kveiter(heller ikke på stang!), stor sei og torsk, perverse mengder med lyr på 1-5 kg + + Plassen kan nok være utsatt for dårlig vær, men fisket i området er bra.

Du KIS får ta et søk på Google og sjekke ut denne plassen.

Dette hørtes ut som en skikkelig flott plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det den vanlig "eg e me" greia, 6 mnd før treff... så er det plutslig bindende påmelding 2 mnd før.. da er det jammen en del folk som faller fra gitt :D

Vil forresten minne om at dette er Vestlandstreffet, og ikke Landstreffet. Og 90% av medlemmene på vestlandet er plassert mellom Egersund og Bergen. Det er greit for ett par østlendinger at det er det samme for dem om de kjører til Stord eller Ålesund - men det er det altså ikke for storparten av de som skal delta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at dette er "litt" utenfor allfarvei, men det går jo faktisk buss fra Oslo til Måløy så da er jo ikke vanskelig for folk fra denne delen av landet og komme seg til denne plassen. Og dere innfødte vestlendinger har jo hurtigbåter som vimer rundt langs hele kysten deres. :D

Plassen er iallefall utrolig fin! Og en liten og kanskje ubetydelig detalj er at det er pub på denne øya også... :P

Når det gjelder priser og antall overnattingsplasser så er jeg helt blank, men så vidt jeg vet så skal det være plass nok til en slik FS-treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det den vanlig "eg e me" greia, 6 mnd før treff... så er det plutslig bindende påmelding 2 mnd før.. da er det jammen en del folk som faller fra gitt :P

Vil forresten minne om at dette er Vestlandstreffet, og ikke Landstreffet. Og 90% av medlemmene på vestlandet er plassert mellom Egersund og Bergen. Det er greit for ett par østlendinger at det er det samme for dem om de kjører til Stord eller Ålesund - men det er det altså ikke for storparten av de som skal delta

Dø Smiley... Beklager at jeg kom med et forslag!

Fy f... Er det mulig for "menn" og ha pms..? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.