Gå til innhold
Fiskersiden

Lagkonkurranse saltvann


avkroken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er laget klart:

Drammen Harrymeitelag er klare til dyst.

Husk at vi er større enn deg!

Ambisjonene tror jeg er å ta poeng. Hvis alle som er på lista her faktisk melder inn fisk kan dette bli vanskeligere enn mange skulle tro. :)

Endret av Bunker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste der likte jeg...det er sånn vi ser det og, mest morro å bare være med og å bruke påmeldinga som påskudd for å få seg en fisketur eller to - kanskje også sammen "for felles løft" på resultatlista. :)

HÆ!? skal vi ikke 'kuppa heile driden?' :o

Edith; men det er greit med et ekstra påskudd for å komme seg ut. Håper på å få registrert første 150g skrubbe allerede tiiiidlig i januar :lol:

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet to kast med to stenger på årets første familietur til Mekjarvik, men poengfisken venter nok på seg til i kveld. Da prøver jeg noe lurt :)

Edit: Jeg og karleif og limanda skjuler oss nå under teamnavnet Bomturkameratene. Dette burde ta bort ethvert press på oss i årets konk. :)

Endret av gjørs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir desverre ikke tid nok til å være for ambisiøs innen min fisking.men noe fisking blir det nok :) Er fremdeles ledig :P

Da foreslår jeg at du sender en pm til avkroken og melder deg på Team Napp! Mats og meg er av den oppfatning at det viktigste er og delta...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartet glemte meg helt ut.Hadde vært noen poeng og sanke ,men de hadde jeg mistet fort .

Sf på ca500g

Hvis den sandflyndra gjør at vi ikke vinner i år, Richard, kommer jeg og Arild til å kjefte på deg, kanskje opp til flere ganger... :P:):lol:

Endret av Gismervik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du til å ha åpen påmelding utover året eller er det bare påfylling av eksisterende lag som godtas?

Hilsen mediakontakt for Lag21 Forenede Jolletrollere.

Det er fritt fram til å melde på lag evt øke bestningen på gjeldene lag i løpet av hele sesongen.

men, fangster gjort av lag eller person før datoen for påmelding kan ikke registreres i konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ambisjonene er klare, vi skal klare å komme på topp 30. (hvis det ikke blir mer enn 30 lag-:)

er ikke mulig å hevde seg i toppe nmed de lagasom er i dag, men det blir skikkelg spennede å følge med på årets fangster og definitivt å se Karleif nå som det blir enda mer konkurranse....(Karleif er ikke en god taper og konkurranseinstiktet er på topp der i gården. tipper laget hans kommer til å dra seg inn blandt de tre beste, alt etter om Geir får fiska litt og da:))

er heller ikke umulig at det kommer et farlig damelag snart.......forslag til navn? fikk juling og sexnekt da jeg fåreslo:

bitches in ditches

chicks with tits

chicks with ticks

trippel pms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

og ambisjonene er klare, vi skal klare å komme på topp 30. (hvis det ikke blir mer enn 30 lag-:blush:

er ikke mulig å hevde seg i toppe nmed de lagasom er i dag, men det blir skikkelg spennede å følge med på årets fangster og definitivt å se Karleif nå som det blir enda mer konkurranse....(Karleif er ikke en god taper og konkurranseinstiktet er på topp der i gården. tipper laget hans kommer til å dra seg inn blandt de tre beste, alt etter om Geir får fiska litt og da:))

Om alle føl opp og melder inn fisk, vil tilfeldigheter i større grad avgjere kven som vinn. Med over 70 deltakarar vil poengsummen til dei beste i år verte redusert kraftig, eventuelt må dei forbetre seg kraftig i det nye året. Neppe ei ulempe for oss som ikkje er busette i strøk som husar storfisk...

Havengel: tid for å jakte småflekka raudhai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle føl opp og melder inn fisk, vil tilfeldigheter i større grad avgjere kven som vinn. Med over 70 deltakarar vil poengsummen til dei beste i år verte redusert kraftig, eventuelt må dei forbetre seg kraftig i det nye året. Neppe ei ulempe for oss som ikkje er busette i strøk som husar storfisk...

Havengel: tid for å jakte småflekka raudhai?

Tror det kan bli høyt nivå ja. Liten sjanse for at torsk på under 5 kilo kommer inn på lista denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.