Gå til innhold
Fiskersiden

Tigerørret


cb
 Share

Recommended Posts

Skikkelig tøffe fisker!!!

:blink: Jo, men om den kan formeira seg med den vanlege nordiske auren, er ikkje dette ein art ein ynskjer velkommen i nordisk fauna. Det finnest nok av resultat av dårleg kunskap til biologi i vår seinaste tid som er inreversibel, vi får håpe at dette ikkje er eit av eksemplane. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jo, men om den kan formeira seg med den vanlege nordiske auren, er ikkje dette ein art ein ynskjer velkommen i nordisk fauna. Det finnest nok av resultat av dårleg kunskap til biologi i vår seinaste tid som er inreversibel, vi får håpe at dette ikkje er eit av eksemplane. :(

Skjønner hva du mener, og er enig. Men tøffe var de :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det er snakk om ein hybrid ,så er det vel ikkje vits å bekymra seg :lol:

(om eg ikkje var alt for langt vekke i biologitimane så er vel ikkje hybridar forplantningsdyktige..?)

:o Nei, det var ikkje dei timane du var for langt vekke,Asmund. Men, sjølv med eit spinkelt grunnlag er det grunn for aldri så lite varskuher-melding; all tukling med det naturlege mangfaldet er , nettopp, TUKLING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Nei, det var ikkje dei timane du var for langt vekke,Asmund. Men, sjølv med eit spinkelt grunnlag er det grunn for aldri så lite varskuher-melding; all tukling med det naturlege mangfaldet er , nettopp, TUKLING!

Er rotenon/alubehandling tukling? Gyro er jo en del av det naturlige mangfoldet et sted, og kan vel ha kommet naturlig til Norge, selv om spredning nok har kommet av mennesklige årsaker. Mulig det beste er å la fisken prøve å bli resistent?

Litt OT men.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det er snakk om ein hybrid ,så er det vel ikkje vits å bekymra seg :lol:

(om eg ikkje var alt for langt vekke i biologitimane så er vel ikkje hybridar forplantningsdyktige..?)

Det er nok ingen automatikk i at hybridar er sterile, utan at eg veit noko som helst om denne tigerauren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprø fargemønster på denne hybriden: http://www.fiskejournalen.se/Sites/Fiske/D...px?DataID=43487

Vi har også stamme av tiger ørret eller mamor ørret i Otra vasdraget, mest rundt Evje og opp mot Bygglandsfjorden. Denne er ørret og ikke hybrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi fikk noen spesielle ørreter der i sommer.

På dette bildet (fra Otra) er det vel bare en av de - den mot midten på fjøla - som er litt slik, men fikk andre som var mer spesielle (uten at jeg har noe bilde av de liggende ute akkurat nå)

120820072357yNWxXwNkZQVQzL3Jop.jpg?63

(Vil bare poentere at det ikke er jeg som har fisket og drept all den ørreten, slipper vanligvis ut rubbel og bit av ørret i den sizen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.