Gå til innhold
Fiskersiden

FS KONKURRANSE 2008


 Share

Recommended Posts

Nå - her ligger man da i forkant. Ser blandt annet at Mr. Gylseth kommer til å ta en flott ørret i begynnelsen av Desember. Så her er konken oppdatert flere måneder i forveien - det må jo være godt jobbet.

"Richard Hals Gylseth Ørret 5920 59,2 Tyrifjorden 01.12.08"

Også klages det på at det ikke blir oppdatert ofte nok? Nei, dette er jo suverent! Grattis på forhånd til mr. Gylseth! Gleder meg til bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ok - skal ta en oppdatering snart. Tanken var egentlig å ikke oppdatere i det heletatt slik at taktikkeri i sluttminuttene var utelukket, men jeg trodde også KIS hadde lagt dette i tråden slik at alle visste det..

Ligger over 50 mail i konkurranseboksen så folk melder inn masse fisk.

Bare å melde inn uansett, jeg hodler kontroll med mailene uansett omdcet kommer oppdateringer eller ei. Nå strekker plutselig tiden snart mer til også så da skal det bli fart i sakene.

Ellers hadde det vært greit å vite hva folk ønsker mtp opdateringer - skal vi ta en nå og så vente til etter konkurranseslutt for å unngå taktikkeri på slutten eller skal vi oppdatere nå og så fortløpende frem til konkurranseslutt slik at fok hele tiden vet hvordan det ligger an?

(Begynner bli mørkt på kveldene nå vettu SMS...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo være mer spennende med oppdateringer i allefall en gang i måneden, eller helst oftere. i allefall for min del, hadde jo vært lit rart å ha resultatene etter serieslutt i fotball, i stedet for runde for runde :)

sitter mye hjemme nå, så hvis jeg kan bidra på noen som helst måte, er det bare å gi lyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noen topplassering på meg heller i år, men i mangel av Walmannidéer hadde jeg håpet på litt underholdning i form av gradvise oppdatteringer.

Foreslår at du oppdaterer kronologisk, mnd for mnd, og sier fra når du f.eks. har oppdatert alle fangster tom juni, tom august osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ifølge Espen kommer det jevnt og trutt nye. Vi aksepterer selvsagt en viss forsinkelse på innmeldinger pga manglende oppdateringer- men send inn FØR 1.desember!!!!!!! dersom du har fisk du vil ha meldt inn!

(Gjelder fangster mer enn 3 uker gamle, for nye fangster gjelder vanlig frist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er premien for 2008 avklart- dessverre kun premie til 1.plassen for 2008

Premien er utstyr til en verdi av 5000kr fra en annonsør som er på vei inn til FS i disse dager :( Vinner vil avtale hvilket utstyr med annonsør når vinner er avklart i slutten av januar. (Husk innmeldingsfristen folkens :angry2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sviktende deltagelsen er vel mye pga. frekvensen på oppdateringen som har vært dei siste åra...

Derfor kommer jeg inn i jobben til i 2009. Skal noe gjøres skikkelig får man visst gjøre det selv.

Siste oppdatering var 1.desember for de som ikke har fulgt med på julekalenderen :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det er bra Karl Inge. Da får vi satse på att det blir litt blest rundt konkurransen igjen. Det eneste som da gjenstår er å få poengfisk :)

Men nå må du love att du ikke finner deg kjerring i 2009? Da er vi fort tilbake til årets nivå mtp. oppdateringer :D

Jeg kan ikke love noe, men enkelte vil kanske (med rette) hevde at Dere ikke trenger bekymre Dere.....

Siste frist for innsending er imrogen 21.jan!!!!

2009 konkurransen er igang, men vi jobber med nye grunnvekter for artene med ny Norgesrekord, så vi oppdaterer ikke denne før februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.