Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken Kamo skal men velge.


Mr Big fish :)
 Share

Recommended Posts

Er veldig intresert i tips om kamovalg på "ekstremfiske" turen.

Er veldig redd for at fisken blir skremt der nede når de får øye på 6 stk spendte fiskemenn med fiskelykke i blikket i det vi slipper snørene ned den 03.02.08.

Var inne på tanken å surre meg inn i aleminiusfolie får å få en speilrefeks effekt slik at fisken ble nyskjerrig i det den ser seg selv så høyt oppe, kan dette gi gode resultater tro`?

Skygge kasting er en annen bekymring, vi vill jo lene oss over kanten av å till å dette kaster skygger som også kan gjøre fisken usikker, redd, å kan kvie seg for å bite osv, ryket går jo fort på havets bunn å blir vi oppdaget med en gang er jo løpet kjørt.

Håper noen kan gi meg 100% usereøse svar på dette slik at dette kan bli en bekymringfri tur, med riktig kamo valg å størst mulig sjanse for god fangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med splitter pine naken?

Da blir du sikkert alene i båten og kan ta all æren etterpå.

Meget bra tips, men det ryktes at skipper`n er homo, å med min flotte senuelle å ikke minst veltrente kropp er jeg redd for at han ikke klarer å motstå fristelsen.

Jeg skal konsentrere meg om 1 stang, ikke 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra tips, men det ryktes at skipper`n er homo, å med min flotte senuelle å ikke minst veltrente kropp er jeg redd for at han ikke klarer å motstå fristelsen.

Jeg skal konsentrere meg om 1 stang, ikke 2 :)

I så fall anbefales det veldig lang klepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man fiske en fisk, må man oppføre og kle seg som en fisk. Hvit undrside og mørkere overside pleier å være bankers.

Hørtes ikke dumt ut, tror jeg skal leie en pingvin drakt, slå 2 fluer i en smekk, for pingviner har de sikkert ikke sett så mange av heller her i distriktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke kimse av kamo. Var på tur der disse to fisket side om side bak på båten. I praksis var vel stangtuppene deres 3 meter fra hverandre. Vilhelm fikk grom brosme, Apekatten fikk ikke noe, tolk det som dere vil (forøvrig noe usikkert ang skippern på denne turen kontra deres tur (også det med ref til bildet)):

6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke kimse av kamo. Var på tur der disse to fisket side om side bak på båten. I praksis var vel stangtuppene deres 3 meter fra hverandre. Vilhelm fikk grom brosme, Apekatten fikk ikke noe, tolk det som dere vil (forøvrig noe usikkert ang skippern på denne turen kontra deres tur (også det med ref til bildet)):

6.jpg

Skippere nå til dags, skummel rase.

Ser at kamovalet her hjalp på Brosme, men hadde motsatt virkning på våryre skippere, om jeg misforsto riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.