Gå til innhold
Fiskersiden

VESTLANDSTREFF 2008


Recommended Posts

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ifjor tok vi vel 450kr pr.voksen snute, halv pris for barn, halv pris for de med båt, halv pris for de med mentale problemer og barn gratis-sånn omtrent :D

Prisnivået blir omtrent likt i år også. Prisen dekker opphold, agnfisk(makrell, vi kjøpte 180kg tror jeg det var ifjor) og konkurransen.

Jeg har både mentale problemer å egen båt, 2 ganger halv pris, blir det gratis for meg å stille da ??

:D he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Grattulerer med eit godt val, Karl I, dersom værgudane ikkje leverer berre drittvær med vind frå alle kanter er det iallefall nok av fiskemogelegheiter for dei fleste. Uannsett vær er det alltid meitemogelegheiter og det skal vera grusomt med vind om ikkje djupvatnfiske skal kunna gjennomførast med dei erfaringane me lokale har tilegna oss gjennom eit par tiår med dette fisket. :lol: Eg vil nytta høvet til å ynskja alle velkomen til Føyno i april. For dei som forlanger blålange på¨treffet er det berre å referera til Lasse, som mangla både brosma og blålanga før han var med oss dinosaurer ut ein tur....... :P Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enkelt var det på treffet i fjor ja,........ :o Even,...eg har noe ugjort med deg :lol::D:P

:P Skal me ta det privat, Ola, eller skal eg legga ut "misforståelsen" her...Det er jo ikkje mogeleg å missa på dei opplysningane De fekk hjå meg om ein ikkje berre har augo låst på eit ekkolodd som er ustemnd. :o

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg blir med i år er vet jeg ikke enda. jeg drar til Frankrike på karpefiske 2 uker senere og en tur til Føyno like før er ikke sikkert blir satt særlig stor pris på.

Men vi får se om jeg er flink å smiske.

Premier av en eller annen art skal det uansett bli en råd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyno igjen ja! Glimrende valg! Et sted med like mange forskjellige biotoper innen rekkevidde i tillegg til overnattingsmuligheter er nok ICKE enkelt å finne.

Jeg kjører nok hele familien inn i år også.

Stiller sannsynligvis med båt.

Hvis været bare blir nesten like fint som i fjor er det jo fremdeles utrolig fint! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg blir med i år er vet jeg ikke enda. jeg drar til Frankrike på karpefiske 2 uker senere og en tur til Føyno like før er ikke sikkert blir satt særlig stor pris på.

Men vi får se om jeg er flink å smiske.

Premier av en eller annen art skal det uansett bli en råd med.

Skal du sende hjorten og oppskrift ned da hvis du ikke kommer selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.