Gå til innhold
Fiskersiden

Skype


Team Kaos
 Share

Recommended Posts

Hei.Jeg er ikke noe ekspert på pc,så derfor stiller jeg spørsmålet til dere som kan mye mer enn det jeg kan.

Jeg har intsalert Skype på pc,å da slo norton antivirus programet seg helt bananas.

Så fort jeg prøver å gjøre noe så kommerdet en advarsel om et virusangrep på pc.

Hva skal jeg gjøre kaste ut Skype eller bytte virusprogram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier AVG, snakker dere da gratisversjon eller betalings... Noen med erfaring på Trend Micro (har sett Hotmail har brukt dette) ?

Har forøvrig kjørt med Telenor/NOrton og aldri hatt problemer ( nå snakker jeg ikke om Skype da). Testsjekk med Avast har ikke funnet noe nytt og ja, jeg deaktiverer NIS .

Endret av geirm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun skype.

Prater nesten daglig via skype.

Ganske kjekt når man spiller flere sammen på nettet.

Ganske fornøyd med lydkvaliteten også.

Fikk spørsmål om jeg vil tillate skype av brannmuren,bare å trykke ja.

Kan også overføre filer via skype,men duger bare til små filer pga lav overførings kapasitet.

Brukte msn før,men var lite fornøyd med det. (Ikke spør hvorfor.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 years later...
On 1/23/2008 at 6:51 PM, geirm said:

When you say AVG, are you talking about free version or payment... Anyone with experience on Trend Micro (have seen Hotmail used this) ?

Incidentally, I have driven with Telenor/NORton and never had problems (now I am not talking about Skype then). Test check with Avast has not found anything new and yes, I disable NIS.

Hi guys

It mentions several antivirus programs and their experiences with them, but there is no clear context or question to respond to.

Endret av Amelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.