Gå til innhold
Fiskersiden

Varmt, men verdt det!


cb
 Share

Recommended Posts

[quote name='cb' date='20.03.2008, 01:12 ' post='383097'.

Sitat Jarl Fr.: "Tipper det er godt og varmt i Austin, Texas. Tror ikke jeg hadde under 40 grader da jeg var der i mai for noen år siden."

Og du fiska ikke??????

Blir nesten som om en alkoholiker som blir innestengt på en bar med åpne kraner og i stedet drikker vann av dass spør du meg...

Jeg var tre uker på kurs på Univerversitetet i Austin. Dessverre fisket jeg ikke noe særlig på den tiden, det var fotografering som var hovedhobby. Angrer jeg på det i dag?.......... jepp, you bet.... Men fikk med meg mye bra musikk, øl og fanteri.... :-)

Skulle gjerne dratt tilbake for å fiske Garfish og annet snader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskene på disse bildene var på rundt 25, men Grutle rundet 50+, såpass kan jeg røpe. Sykt når elva er 20 meter bred og max 3 meter dyp. Omtrent som gjørsmeite i Leira. En stor forskjell er uansett aligatorer på bredden, ekstremt aggressive (og giftige) mokasinslanger langs bredden, samt et ganske så utrolig liv i, på, og rundt vannet. Fugler, fisk og dyr. Varmen var dog til tider trykkende. Men tilbake; det skal vi! Full rapport kommer uansett i AoF etterhvert. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.