Gå til innhold
Fiskersiden

Varmt, men verdt det!


cb
 Share

Recommended Posts

Herlig! Garfish er en knalltøff fisk. Hva med bilder av de store....?

Tipper det er godt og varmt i Austin, Texas. Tror ikke jeg hadde under 40 grader da jeg var der i mai for noen år siden.

Krokodillefisk. No doubt! :)

Grattis med de "små", når kommer bildene av de "store"? :lol:

Skal vel ikke se vekk fra at diverse bilder blir spart til en kommende artikkel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil tid og feil land gutter...

Årets første karpe er landet her hjemme.

Kvikk Lunsj,hvit snø,flotte løyper og afterski.

Men bare for å ha sagt det: Dæven å rått det så ut med kortermet,over 20+ og garfish :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48750_s.jpg

48751_s.jpg

...og dette var de smaa...

holy shit man! Grattis med flotte krokodiller! Og kjenner jeg deg og grutle rett har dere vel klart å takle varmen med et par kalde pils... i den grad de har ordentlig øl i USA da! :(

spørs om røyefisket blir det samme etter dette, selv om det naturligvis er idiotisk å sette ting slik opp mot hverandre. Det ene utelukker ikke det andre og alt har som kjent sin sjarm. Men dette var drøye saker, og da spørs det jo hva man sier når bildene av de store etterhvert dukker opp...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av storyen og bildene dukker nok opp i AoF etterhvert får vi tro. Men først og fremst var vi over for å spille, noe som var en historie i seg sjøl. Uansett var fiskemulighetene der såpass drøye at det utvilsomt frister med en tur til, og da for å teste endel andre frekke ting også.

Sitat Jarl Fr.: "Tipper det er godt og varmt i Austin, Texas. Tror ikke jeg hadde under 40 grader da jeg var der i mai for noen år siden."

Og du fiska ikke??????

Blir nesten som om en alkoholiker som blir innestengt på en bar med åpne kraner og i stedet drikker vann av dass spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.