Gå til innhold
Fiskersiden

Litt påskefiskerier (nå med en liten filmsnutt...)


GStrike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Steike ta Andreas :wacko: Synd at du mista den fisken

Har på følelsen at det kommer noen heftige rapporter fra nord i tiden fremover....

Og grattis med ny art :)

Men nå fikk jeg da steinbit, som jeg anser som et stort plaster på såret! Dekker ikke helt, men hjelper godt på! ;)

Skal ikke se bort ifra at det kommer en del rapporter fremover. Vi har skumle planer og strategier! Er jo først nå det er levelig i strandkanten, så nå skal det bli en del fisking fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne godt ha vore kveite det der! Uansett hadde det vore artig å sett fisken. Men det er jo kjekkare å miste ein slik, enn å aldri ha kjent den. Du blir litt meir nøye med knutane framover no eller..?

:wacko:

Sjekka knuten godt da, hadde merke på neven i over et døgn etterpå. Men skal nok begynne å knyte nytt for hver gang jeg skal teste kveita! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å ha fisket og mistet, enn å aldri ha fisket...

Sjefolainen opptak, drøy fight - aldri gøy å miste, men det viser jo at mulighetene er til stede.

Vi snakker nok om en kveite på 10-20 kg her. Storsei ville nok dratt raskere og mer retningsbestemt på den stanga der.

Flott steinbit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Den filmen er noe av det råeste jeg har sett av kystmeite, og det uten å ha sett filmen. Det var veldig synd, føler med deg nå. Noe slikt har jeg bare opplevd en gang før, og jeg kjenner følelsen av når det glipper etter en slik fight.

Men jeg er sikker på at det ikke er siste gangen du får oppleve dette. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.