Gå til innhold
Fiskersiden

Flatfisk


Recommended Posts

Takk skal dere ha. Fiskeboken min gikk fløyten i det fiskeren tok sitt første ufrivillige bad på lørdag. Mobil og saltvann gikk heller ikke så bra.

Jeg har lest at med mobilbading i saltvann sannsynligheten for å gjenopplive den er stor så lenge du har ikke slått den på rett etter. Skyller den i ferskvann til du er fornøyd at der er ingen saltvann ingen og legger den på varmtvanns kjele i et par uker. Da bør mobilen fungere etterpå.

Mobilbading i ferskvann har den samme process med man trenger ikke å skylle den.

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Jeg har lest at med mobilbading i saltvann sannsynligheten for å gjenopplive den er stor så lenge du har ikke slått den på rett etter. Skyller den i ferskvann til du er fornøyd at der er ingen saltvann ingen og legger den på varmtvanns kjele i et par uker. Da bør mobilen fungere etterpå.

Mobilbading i ferskvann har den samme process med man trenger ikke å skylle den.

Lykke til....

Og ta ut batteriet mens mobilen fremdeles er under vann, da er det mindre sjans for kortslutning bla bla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.