Gå til innhold
Fiskersiden

Den store akvariumtråden


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

Haha- jeg driver og trener i kjellerstuen der akvariene er, har rigga meg til med benk og litt manualer.

Midt i benkøkta idag ser jeg det er gang hos similsene og joda-bare å hente kamera og knipse mellom settene- ble ikke så bra men nå har jeg t-posisjon og hele prosessen på "brikka" ihvertfall.

Bendik: Jeg bruker akvaforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 658
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er mine kar for tida:

1. 160l selskapskar med 4 praktbotia, polkadottbotia, keisertetra, div maller, 4 store dolkestikktetra og en liten stim Corydoras Habrosus

45559_s.jpg

Utsnitt, praktbotiane legg seg faktisk ned på sida og kviler/søv. Artig fisk!

45554_s.jpg

2. 70l Amazonaskar med kakaduecickide, lyktetetra, skjørtetetra, Corydoras Paleatus og ancistrus. Ligg ein håv i karet med ei slem kakaduebitch som skal i pensjon til dei to andre kakaduene veks seg til.

45560_s.jpg

3. 63l selskap med platy, dverggurami, pygmegurami, otto og amanoreker.

45553_s.jpg

4. 60l Sumatrabiotop med kileflekkrasbora, fembandsbarbe og kuhliål. Og ein Pangio Anguillaris.

45557_s.jpg

Slik såg det ut for ca eit halvt år sidan då eg byrja å plante, med sjølvlaga isoporbakgrunn og rot av korkbark og smårøter og eigenplukka stein.

45561_s.jpg

5. Sneglehuskaret, 4 stk Neolamprologus Ocellatus, sneglehusleikarar frå Tanganyika. Såg nettopp kull nr 2 som var ute or sneglehuset.

45556_s.jpg

6. Rekekar, kirsebærreker, fire slag sneglar og 6 stk moskitorasbora.

45555_s.jpg

Har prøvd å gjere alle kara så ulike som mogleg, med ulikt design og ulike plantar, og tykkjer eg har fått det bra til. Bilda er som vanleg ikkje representative, utbrende og med null djupne som dei er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det stor dramatikk i sneglehuskaret, begge hoene på venstresida har yngel samtidig! Sidan dei åt opp alt forrige gong, sugde eg opp nokre yngel frå kvar og putta i ei fødekasse i karet. Dessverre var ynglane så små at dei for ut gjennom eit hol, og ned på andre sida av karet. Hannen ilte til og jafsa dei i seg, men såg at han spytta i eit sneglehus nærare hoa. Det viste seg at han var på oppsamlingsraid, og hadde til slutt samla fem yngel i skalet. ;) Hoa lengst bak har og sett sitt snitt når ynglane til den andre er ute på tur, og har stole yngel frå henne og putta i sitt eige hus. ;)

Eg stal derimot sneglehuset som hannen hadde samla dei fem ynglane i og putta dei i ei forhåpningsvis tett yngelkasse, og eg må seie at det gjorde nesten vondt då han angreip handa mi og beit alt han var kar om sjølv om han neppe er meir enn 3-4 cm lang. Du verda for nokre hissigproppar! Etterpå ommøblerte han staden eg hadde fjerna sneglehuset frå i reint sinne såg det ut som.

Har sitte i heile kveld og kika på dramaet, og korleis livet kan utfalde seg på "confined space". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desse Amano-inspirerte wabi-sabi-kara er heilt fantastiske, har prøvd meg på det sjølv med lite hell. B) Nokre planter voks ukontollert, andre ikkje i det heile teke, og det enda med at eg røska ut absolutt alt og starta på nytt. Desse kara har relativt kort levetid då dei er prosjektkar, og krev mykje arbeid med nedklipping og god kjennskap til plantane.

Fekk forøvrig kar nr 7 i hus i går, ein 23l til ocellatusyngel. Diverre vart det store protestar frå administrasjonen, men eg skal nok få klart å lurt den opp ein eller anna plass likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du er heldig der som ungkar og sprellemann! :)

Skulle gjerne hatt noken til då, ein 325 l Afrika med kongotetra og pelviachromis, ein 325 l Amazonas med altumscalare og den etterkvart alt for store keisertetrastimen min og ein 160 l til med diverse maller, regnbuetetra og apisto. Og sjølsagt eit stort Tanganyikakar. Og nokre oppforingskar til yngel. Får vinne i Lotto i helga så vi kan kjøpe oss noko større, methinks. Det er planen. :)

Har blitt lova minst eit riktig stort kar i tillegg til dei andre når vi flyttar, ho er ikkje heilt ufascinert av fiskane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den scalaren så ualminnelg velfødd ut :blush:

Bilde lyver veldig, er i virkeligheten ikke en "skogseid"-scalare

Flott den planeten du har ved pumpa der, vet du hvilken det er?

Desverre ukjent for meg

Verkeleg flott design på karet ditt, Joost! :lol:

Takk for det :)

Ser ikkje bort frå at du har rett, nei. :) Ser ut som om den manglar vatnrøtene som Hydrocotylen har. :lol:

Den har litt vatnrøter, og står ikke fast i bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er nytt akvariebord snart på plass...

Nå er bordet i hus, men ikke sammenskrudd enda.

Her er bein(5stk) og hyller

50328_s.jpg

Plankene i front skal skrus fast bak platen og hyllene, for å skape en liten kant som hindrer vannsøl bakover, men også for stabilisering sidelengs.

260*60cm akvariebord

50329_s.jpg

Bordet blir i samme høyde som dekksglasset på karet til høyre. Ganske høyt altså, ca 1.08m men veldig bra for estetikk og som arbeidshøyde <_<

Dessuten kan jeg da trekke slange til vasken i kjøkkenbenken til venstre og tappe vann rett ut :lol:

50330_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.