Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken jente ville du hatt med på fisketur? :)


Gjest BanJon
 Share

Recommended Posts

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jenter på fisketur er oppskrytt.

Gode grunner er:

1 etter etpar dager lukter selv ikke den fineste dama godt heller.

2 Og før de begynner å lukte er det klaging på det aller meste; kaldt/evt varmt, mygg, slitsomt, lite fisk/fisk er ikke godt, vondt og ujevnt å sove osv.

Så finn heller en mann å ta med. Det er som med livet generelt: Hadde det ikke vært for sexen hadde jeg vært homo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke meg til hun andre i sporten .Ingerid ? Hun er blid og virkelig sjarmerende .

DER er vi enige! Ingerid Stenvold! Ho har sjarm og utstråling som få. Vakker er ho. Ikke no modell akkurat men. Spørs om ho har tålmodighet til fisking. Virker ikke sånn. Makrelltur kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville valgt hun som holder kjeft når jeg fisker... lager mat til meg når jeg blir sulten... og gir meg sex når det ikke napper og som IKKE blir sur om jeg hopper av og løper naken ut for å gi tilslag dersom nappvarsleren hyler.

Trym kommer sent-men godt inn i diskusjonen. Vi bør ha en Britney vs JamieL diskusjon snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britney er lykkelig igjen så jeg på forsiden av dagbladet analog versjonen (papir ja... der man må BLA ikke scrolle)...

Det finner jeg VANSKELIG å tro... jeg er jo fortsatt singel liksom!

Hvordan hun da har funnet lykken har jeg vanskelig for å skjønne dersom det ikke er i bunn av nok ett pilleglass...

Men siden hun da sier selv at hun er lykkelig... så får jeg vel bare være glad på hennes vegne... og vente på at Hanna Montana/Miley Cyrus blir gammel nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Trymmmmmmmmmmmmm :o så deilig å ha deg tilbake - har tenkt på deg lenge nå.

Jeg dumper Anne som jenta jeg vil ha med meg på fisketur og tar med deg ;)

Spøk til side - hva f..... har du drevet på med det siste året - savner meldingene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har giftet meg...

Jeg har separert meg...

Jeg har liggi litt rundt..(etter at jeg separerte meg)

Jeg har fått meg ny dame..

Jeg har blitt utfisket grovt av polakker på kaia i Mandal..

Jeg har trøste-fisket med flytebrød etter koi, men fikk bare sørv...

Jeg har dumpet den nye dama...

Jeg har festet og drukket i Lillehammer, Jessheim og London..

Jeg har bestilt og betalt en tur til Bergen denne helgen for å treffe ei dame der...

Det var vel sånn kort oppsummert hva jeg har gjort... og hva som skjer i nærmeste fremtid.

:o

Hyggelig at du har savnet meg Tequila ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre!

Uansett var det ikke vanskelig for meg når jeg da kom tilbake å velge hvilken tråd jeg skulle engasjere meg i...

Det var noen tråder her siden sist jeg hadde vært innom.. såeh...

Til dere fiskere som ikke har gjort som meg (altså faktisk HAR fisket) og fått noe å skryte av:

GRATULERER!

(dere vet sikkert selv hvem dere er.. jeg orker ikke bla gjennom alle trådene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Overraskende stor respons på denne tråden! At vi nå bare er en hårsbredd unna å få dratt med Britney og Hannah Montana ser jeg på som kun positivt.

Hvorfor er Britney så lykkelig igjen, egentlig? Jeg så bare forsiden på avisen her om dagen og gadd ikke lese storyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende stor respons på denne tråden! At vi nå bare er en hårsbredd unna å få dratt med Britney og Hannah Montana ser jeg på som kun positivt.

Hvorfor er Britney så lykkelig igjen, egentlig? Jeg så bare forsiden på avisen her om dagen og gadd ikke lese storyen.

Jeg leste ikke storyen selv... men det KAN jo ha noe med at jeg er singel??

;)

EDIT: Dette var den mest geniale tråden av de 3.447 trådene jeg ikke hadde lest StadJon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret finnes trolig kun noen poster opp - blir ikke du lykkelig av å se en blid ungkar innpakket i det som er den eneste rosa FS-genseren?!? Spesialbestillt til Trym. Britney har trolig fått tak i noen slike bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.