Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken jente ville du hatt med på fisketur? :)


Gjest BanJon
 Share

Recommended Posts

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tvilstilfeller vil bli sortert under "Artsdiskusjon".

Det er vel slik at de fleste av oss her inne hører inn under kategorien "Artsdiskusjon", eller hva....!? :)

Kanskje ikke så rart damene ikke så lett faller for halvfeite, halvsjuskete (noen til og med med uflidd skjegg :o ), øldrikkende, utstyrsfikserte "guttunger", der damene aldri kan forvente å oppnå noe bedre enn andreplass - etter fiskinga! Da hjelper det ikke så mye at vi egentlig er ganske hyggelige og ordentlige gutter, som til og mer er fulle av energi...!? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart damene ikke så lett faller for halvfeite, halvsjuskete (noen til og med med uflidd skjegg ;) ), øldrikkende, utstyrsfikserte "guttunger", der damene aldri kan forvente å oppnå noe bedre enn andreplass - etter fiskinga!

Du er inne på noe der. Vår selvkritiske sans kan iallfall ingen ta fra oss. ;)

Det skal vel i overkant mye begjær til også ja, for overse odøèn etter noen dagers fisketur på fjellet eller i skogen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) !!

Hvis hun legger seg på rygg (hø hø) og viser litt kløft så har du en utmerket stangholder og!

Ikke mye kløft der i gården...hu har jo fjerna et pr kilo sillicon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua er ei bra dame på tur. Ordner mat, bærer som fy, angner selv, binder takkel selv og ordner hail på stående fot :P

Ikke nok med det, men hun ber om å være ei natt til, når vi har sitti to netter å blanka etter karpe :)

Utrolig! Gratulerer med fangsten! Jeg har overhode ikke klart og finne ei med den k-faktoren. Min fangst kan til nød holde stanga. (Her snakker vi altså utelukket om stang av type "fiske" (Jeg måtte bare komme de vittige tungene i forkjøpet)) Frøken Rimmen, go home!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig! Gratulerer med fangsten! Jeg har overhode ikke klart og finne ei med den k-faktoren. Min fangst kan til nød holde stanga. (Her snakker vi altså utelukket om stang av type "fiske" (Jeg måtte bare komme de vittige tungene i forkjøpet)) Frøken Rimmen, go home!

Ja, fiskekongens skryt høres nesten for godt ut til å være sant. Derfor er jeg litt skeptisk...! :) Og uansett om det er sant, Frøken Rimmen hevder da seg uansett i de fleste "konkurranser"... det ene utelukker ikke det andre..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google Anne Rimmen ..

Jeg burde ikke uttale meg om jenter på denne måten men nå gjør jeg det likevel .

Ja ,hun er pen ....men det er også alt .

Hun er så anonym og kjedelig at jeg aldri har lagt merke til henne .Det skal godt gjøres :)

Takke meg til hun andre i sporten .Ingerid ? Hun er blid og virkelig sjarmerende .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.