Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken jente ville du hatt med på fisketur? :)


Gjest BanJon
 Share

Recommended Posts

hahaha! Jeg kan ikke snakke for hvordan "fjernkontrollen" til dama di er... men min er stille og fungerer kun på tv'en.

Den er som en sildetønne med nagler.

Derfor vill jeg på fiskeur med Moscva Marit så jeg kan få en avlastning.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) Næhh, den dyktigaste og lærevillige dama eg har hatt med på fisketur er Trollet, ei stilfull dame som var ivrig på FS for nokre få år sidan. Ho fiska mange av oss menn sønder og saman, samstundes som ho tok til seg ny kunnskap som eit trekkpapir. :bow:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica Biel e jo ikke ei gammel røy! flott damme med flotte former! gjor det nesten verd og se 7th heaven

hahahahahaha!

Hun er ikke gammel røy nei... det var en fleip på alderen til Hannah Montana/Miley Cyrus.

Men jeg føler vi har oversett Kaley Cuoco <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å ta med meg en barndomsvennine som jeg hadde noen koselige fisketurer med for noen år siden.

Vi hadde noen få koselige turer, jeg rodde og hun gledet seg over det å være ute i naturen og fiske og vi hadde alltid noe å prate om.

Dessverre har ikke kontakten litt særlig opprettholdt de siste årene, men slik blir det gjerne med gode, gamle venner etterhvert som livet endrer seg.

EDIT: Selvmoderering.

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.