Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken jente ville du hatt med på fisketur? :)


Gjest BanJon
 Share

Recommended Posts

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble det av ho du hadde på Steisnfjordtreffet pr år sia??

Om du leser dette innlegget som jeg skrev for en stund siden får du nok svar på det.

Jeg har giftet meg...

Jeg har separert meg...

Jeg har liggi litt rundt..(etter at jeg separerte meg)

Jeg har fått meg ny dame..

Jeg har blitt utfisket grovt av polakker på kaia i Mandal..

Jeg har trøste-fisket med flytebrød etter koi, men fikk bare sørv...

Jeg har dumpet den nye dama...

Jeg har festet og drukket i Lillehammer, Jessheim og London..

Jeg har bestilt og betalt en tur til Bergen denne helgen for å treffe ei dame der...

Det var vel sånn kort oppsummert hva jeg har gjort... og hva som skjer i nærmeste fremtid.

:)

Hyggelig at du har savnet meg Tequila B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. Holder ikke med extrem fiske gitt!

http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2233956.ece

Må nok ha noe svært og farlig mellom beina :) hehe

Jeg har sittet og snittet i armene mine i hele dag som følge av denne nyheten! Fysj for en fantekar som kommer her med en skitten motorsykkel og noen halv-streite tricks.

Her kunne hun sittet sammen med meg ved telemarkskysten, i flott høstvær med solskinn og ventet på at det skulle skje noe på bunnmeitet (hø hø) men neiiiiida...måtte velge en sølete fjomp!

Typisk! Ikke hadde jeg en Plan B heller...merde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. "life's a bitch, and then you die!"

tidenes værste quote. Men akk så sann..

Btw, Så kommer nok ikke Ailo til å holde på lenge med Anne. Han er en liten rundbrenner fra sameland vettu. 'Så du får bare begynne å fiske opp no agn til å få hove'a inn etterhvert :)

Endret av rewn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Jeg er litt skuffet over at denne tråden har dødd ut litt og blåser derfor liv i den igjen.

Jeg velger å bytte dame som jeg vil på fisketur med ettersom fra da jeg postet det bildet og frem til nå har byttet kjæreste to ganger.

Nåværende kjæreste er oppgradert til samboer og mor til mitt ufødte barn (som kommer i september). Hun mangler totalt erfaring på fiske og har aldri i sitt liv tatt på en levende fisk.

HUN vil jeg ha med på fisketur.

I hvertfall en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det er godt å sjå at det framleis er tråder på FS som fanger din oppmerksomhet, Trym :):) Vert det noko fiske på deg for tida eller er det berre dei midtre regioner som får action? :P

Jeg fisket faktisk på søndag!!! :)

og har litt planer om en tur i løpet av helgen om det blir bra vær... for det er ikke til å stikke under en stol at når fiskegleden har forsvunnet noe så er det ikke helt optimalt og finne tilbake til den i sur vind og regnvær.

Dager med slikt vær kan brukes til fiske når man er tilbake for fult og ikke så opptatt av å ha det ytterst makelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.