Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken jente ville du hatt med på fisketur? :)


Gjest BanJon
 Share

Recommended Posts

Svaret finnes trolig kun noen poster opp - blir ikke du lykkelig av å se en blid ungkar innpakket i det som er den eneste rosa FS-genseren?!? Spesialbestillt til Trym. Britney har trolig fått tak i noen slike bilder...

Jeg ventet på en kommentar på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns den genseren var litt fin, jeg. Men det sier vel kanskje mer om meg enn om sortimentet av FS gensere? :angry2:

Genseren er kul den!

Som Espen sa er det den eneste i den fargen, spesial bestilt til meg.

Den vekker oppsikt for å si det på en pen måte.

Bildet av meg med den på er fra Oslo Horse Show og han som er stor boss for hele greia gikk rundt i gangene der vi har øl-fatet vårt når jeg kom tuslende lettere beruset med den på, han snudde seg 3 ganger og ristet litt på hodet.

hehe

The res-erection of TRYM!

Velkommen tilbake!

(Det er Forøvrig et godt valg å dra til Bergen for å treffe dame, selv om det ikke er Britney)

Takketakk.

Det finnes andre damer enn Britney ja... og siden HUN ligger rundt får jeg se meg om etter noen som ikke er så løs-tøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev og leste tråden her og ble avbrutt og skjønte ikke at jeg hadde byttet tråd før den andrew tråden skiftet fra prat om drivanker til tykkelse på tau.... Sier vel egentlig litt om frøken BS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.