Gå til innhold
Fiskersiden

Bartegutan does vestlandet


Vilhelm
 Share

Recommended Posts

Jaja, jeg er nå litt fornøyd med at fiskene våre gjør seg litt kostbare selv for hotshoter på langbiltur :-)

Edit: Av pur egoistiske hensyn, selvsagt. Jeg kunne jo fort sett ut som en idiot med min 100 til 1 uttelling på havålturene hvis bartefjottene klasket slanger i betongen på en middels kisgutsing...

Endret av StåleG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slå meg med slimål og spis meg med saus. Denne gangen hadde vi vel minimalt med flyt. Har vi vel strengt tatt ikke hatt siden vi noterte håkjerring begge to. Det var nok Tarmøy som leverte best.

Nei, fist meg med fjesing og bank meg med knurr, dette var dårlig. Et uskyldig rumpetroll redda litt for min del, men men. Får komme bedre tilbake til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vestlandseventyret over for denne gang, og vi er på landeveien nordover igjen. Men jeg må bare si at fiske har vært rett og slett elendig, totalt mangel på flyt. Pisk meg med pølse og klask meg med kutling altså... Eventuelt så er det bare oss som ikke kan fiske. Tipper det kommer en rapport i morgen eller noe. Takk for alle lykkeønskinger, selv om de dessverre icke fungerte. Nei, hogg meg med hårvar og heng meg med havål, vestlandet er oppskrytt;)

Dere må da skjønne at her på vestlandet er det mange og korte turer som gir flyt. Karleif fisker vel maks 45 minutter på hver tur, men drar ny art hver onsdag.

Kikk og meit, og fisk med beit. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå meg med slimål og spis meg med saus. Denne gangen hadde vi vel minimalt med flyt. Har vi vel strengt tatt ikke hatt siden vi noterte håkjerring begge to. Det var nok Tarmøy som leverte best.

Nei, fist meg med fjesing og bank meg med knurr, dette var dårlig. Et uskyldig rumpetroll redda litt for min del, men men. Får komme bedre tilbake til neste år.

Vilhelm må være den eneste jeg kjenner som kommer hjem med ny norgesrekord, er bare sånn passe fornøyd og kaller det minimalt med flyt. :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.