Gå til innhold
Fiskersiden

Bartegutan does vestlandet


Vilhelm
 Share

Recommended Posts

Da er det drøyt 12 timer til vi(Irvin(Triturus) og undertegnede setter kursen ned mot det vakre vestland. Vi vil være i Bergen til over helgen før vi stikker videre nedover til Karmøy og Stavanger. Om noen er interessert i å være med på fisketur eller rett og slett har noe spennende og komme med nås jeg på tlf. 41434998

Vilhelm

Endret av Karl Inge S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I doubt it. We are going fishing, not hanging around with a bunch of men without clothes on

No real men up there either huh?

Det var med det i tankane at dei bestemte seg for å bli i Bergen til over helga. :)

I'm good for taking a dip through the week too :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mååå det bli en guidet tur til moljå, få med deg Ståle og vi tar en "kor e ålen da?"-tur ;)

Det er jo på forhånd suksess.... :)

You can`t catch me, try to catch me if you can :)

Lykke till på "Tour of the Vestlandet" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sandkutlingpers på meg i nordfjorden, 4,5 gram. Yeej. Ingen taggmakrell på oppedal, så nå er vi i bergen om kort tid. Bontelabo blir stedet i kveld. Regner med 4 havmus over 3, intet mindre. Bare å ta turen innom for andre bergensboere:) bare å følge lukta. Eventuelt en peugeot partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut på tur aldri sur... skal forresten selv til Bergen hele neste uke i forbindelse med en konferanse. Blir neppe noe særlig tid til fiske dessverre, men kanskje det blir tid til et beger eller tre på Garage? Og kanskje jeg skulle snike meg en kort tur bortom Bontelabo om ikke annet bare for å kikke, og å se om det er noen likesinnede man kan ta en liten skravel med? Spørs hvor langt unna hotellet det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sandkutlingpers på meg i nordfjorden, 4,5 gram. Yeej. Ingen taggmakrell på oppedal, så nå er vi i bergen om kort tid. Bontelabo blir stedet i kveld. Regner med 4 havmus over 3, intet mindre. Bare å ta turen innom for andre bergensboere:) bare å følge lukta. Eventuelt en peugeot partner.

Når var du sist edru?

Vilhelm, sett igjen Irvin i Nygårdsparken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilste på gutta på Bontelabo i kveld, var der nede med familie og testet forholdene for juniorkveld. Det kommer i egen tråd.

For å si det sånn, det var svært lite lystbetont å pakke sammen så tidlig, men ungene måtte jo hjem.

Gone Fishing er der og.

Tror de kommer til å få en spennende kveld.

Her står de:

0711200823265Ki1wwETXl1D7NxEC9.JPG?13

nei, det var visst gonefishing og en av dem, men nå står de nok omrent sånn med store glis

Endret av Ølgylt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.