Gå til innhold
Fiskersiden

Bartegutan does vestlandet


Vilhelm
 Share

Recommended Posts

Ble 3 piggvar hver på sandvesanden idag, fisket bare en snau time da vi fikk et ublidt møte med brenningene. Værst gikk det ut over vilhelm som ble våt inn til huden. Nå er jeg rigga til på havålplassen, men en idiot har satt et tau på tvers utenfor den beste plassen (tok to takler for å bekrefte at det gikk et tau mellom de to blåsene...), så jeg må nøye meg med en tauløs (forhåpentlig) plass med noe lavere odds. Vilhelm er på middag hos noe familie og kommer ned i 19-tiden. Tipper jeg kunne ha valgt en lang ettermiddagslur i kjellern til kis istede for å være her i mens... Jaja.. Skjer det noe kommer det nok kjapt på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tidenes fiskenedtur for meg nå. Endelig annerledes napping og påfølgende run, setter tilslaget og der er det bra motstand. Bra fleks og skyhøy puls, men når fisken viser seg der nede så er den kort og tykk og slettes ikke lang og ålelignende.... Torsk..... Er det mulig. Her kommer jeg til karmøy og får torskepers liksom. Når jeg er sikker på jeg har havål. "ingen tvil om arten" sier vilhelm under fighten.. Aaaargh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye spennende som blir dratt opp der, merkelig plass, breiflabb som spiser mat i vannskorpa, små ål, store ål, paddefrosk, hmmmmmm.

Hva blir det neste tro ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.