Gå til innhold
Fiskersiden

AVG sletter user32.dll i XP


Svendinfiskervenn
 Share

Recommended Posts

AVG har sletta user32.dll-filen i windows XP, slik at pcen er grønnsak. Har prøvd diverse fixes som postes rundt omkring, uten større hell:S Er det noen som har vært i samme båt og som har funnet en god løsning?

Digg å sitte flere timer på lille julaften med pc-trøbbel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

user32.dll-filen er jo en kodex fiende av Gb 400 mp som ofte kommer i komflikt med trådløs mus å alltfor hurtige tastetykk.

Om du samtidig har musematte av fiber eller gummi på et trebord vill du umidelbart få megapixel undertrykk på optiske kabler i din umiddelbare nærhet.

Det er ofte usb friksjon i denne problemstillingen du her nevner, men etter å ha studert inlegget ditt nøye har jeg kommet fram til at du mest sannsynelig trenger en Juleøl å litt fisketid å frigjøre deg fra studiene.

Hilsen Espen :)

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

user32.dll-filen er jo en kodex fiende av Gb 400 mp som ofte kommer i komflikt med trådløs mus å alltfor hurtige tastetykk.

Om du samtidig har musematte av fiber eller gummi på et trebord vill du umidelbart få megapixel undertrykk på optiske kabler i din umiddelbare nærhet.

Det er ofte usb friksjon i denne problemstillingen du her nevner, men etter å ha studert inlegget ditt nøye har jeg kommet fram til at du mest sannsynelig trenger en Juleøl å litt fisketid å frigjøre deg fra studiene.

Hilsen Espen ^_^

hva slags juleøl smakte du på i denne omtalens skrivende stund? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

XP er oppe og gaar igjen, men klarer ikke aa finne hovedpartisjonen paa disken. Har proevd diverse soek, uten stoerre hell.

Vet noen hvordan jeg faar XP til aa se partisjonen igjen, og hvordan jeg kan faa tilbake filene som er der, uten aa betale for software?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langskudd som jeg ikke har særlig tro på, men har du sjekket om du får noen muligheter/valg i Windows Utforsker - Verktøy - Koble til nettverksstasjon?

Dette har jeg aldri gjort utenom på pcer i nettverk som mistet stasjoner ved visse tilfeller så jeg har ærlig talt ikke peil på om det blir det samme i det hele tatt. Men verdt å ta en titt på mulighetene der i alle fall, om du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.